RSS

Despre misogini…

28 Mai

din ce in ce mai multi prieteni/cunostinte/etc incep sa fie misogini. are cineva idee kre`i problema lor?
k femeile fac, k femeile dreg,citez un amic: ` o femeie n`ar rezista 2 zile in pielea unui barbat ` uhmmm nice…
si mai mult, intr`o zi, acelasi amic, m`a incurajat: fii barbata, sa vezi ce bine e, si atunci vei intelege si tu rasa noastra.
ok.. am zis…. sunt eu cu o problema… dar pe zi ce trece… apar tot mai multi d`al de el… kre imi tin aceleasi teorii tampite.
What`s wrong with you, people?
Nu sunt feminista….recunosc k sunt si unele femei, mai… slabe de inger, da` parca m`am saturat k in fiecare zi, sa aud de la persoane diferite cum femeile sunt asa, si pe dincolo….
Dragi barbati… si voi aveti defecteeee si inca cum!!

Ba mai mult, dat fiind jobul meu, in fiecare zi, prin telefon,la intrebarile mele (standard!!! ) primesc intrebari de genul, in loc de raspunsuri: stiti ce e ala ip? si pana la urma, eu le rezolv problema ( prin telefon) si trebuie sa explic majoritatatii ( printre care si multi barbati) pas cu pas, cum sa dezactiveze un firewall, sau cum sa dea enable la placa de retea (!!!!)

Isi mai au rostul concluziile?!

 
7 comentarii

Scris de pe 28 Mai 2007 în existentiale, oameni...

 

7 responses to “Despre misogini…

  1. Andrei R.

    29 Mai 2007 at 1:07 AM

    Neplacut… insa nu doar femeile ca grup in general sufera de discriminari, ci si alte categorii..

    Iar ca un exemplu de misoginism si la americani iti pot oferi asta -> http://andreir.wordpress.com/2007/05/28/si-strainii-sunt-misogini-nu-i-asa/

     
  2. albastra

    29 Mai 2007 at 11:09 AM

    mi`am amintit si de profesorul meu, de la facultate, care mi`a zis ca, in viata lui n`a vazut femeie inginer, asa ca, sa ma las de facultate si sa ma apuc de maturat strazi. Din partea mea, raspunsul a fost simplu: saptamana viitoare sa vin cu mama, sa vedeti macar acum, la batranete, o femeie inginer? :-))

     
  3. andreir

    29 Mai 2007 at 8:55 PM

    Mai nu te grabi la tras concluzii. Poate este nevazator profesorul si de aceea nu a vazut in viata lui femeie inginer.

     

    Te-ai gandit la asta?

     
  4. albastra

    30 Mai 2007 at 12:29 PM

    mea culpa… nu, nu m`am gandit la asta :))

     
  5. ~(^!^)~

    28 Octombrie 2008 at 11:06 PM

    era si un banc cu femeia admin de sistem si luserul tupeist.. dar oricum, trebuie sa recunosti si tu, cel putin in IT, inginere de sistem sunt chiar putine. nu e vb ca n-ar fi in stare, sau ceva, n-am asemenea idei. dar nu le place fac de Calculatoare sau eu stiu.. la info aveam mai multe. dar au cam evitat retelistica.
    cat despre misoginismul in crestere, incearca sa-i cauti cauza, nu sa arunci repede cu „si barbatii au defecte”. au, normal ca au, sunt oameni. dar si voua va place sa le dati flit la 24 ca sa-i cautati cu lumanarea pe la 28+.. or fi vazut ei ceva de-au imbratisat religia asta😀

     
  6. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:55 PM

    :))) generalizezi, asa cum si eu am generalizat

     
  7. galantino

    26 Iunie 2009 at 12:55 AM

    Sa adaug si eu cate ceva:generalizarea si abstractizarea, sintetizarea si analiza sunt procese cognitive ce ajuta la intelegerea unui anumit lucru, fenomen, etc. Mai mult de atat sunt chiar necesare.
    Despre misoginism pot spune ca este o cauza a lovirii repetate in viata reala, de diferente dintre barbati si femei, intre modurile de abordare a realitatii

     

Lasă un răspuns

 
