RSS

Amante

29 Mai

Am o prietena O, kre e amanta unui individ de 2 ani si ceva. Aparent e relatia perfecta. El a facut din ea ce a vrut, iar ea e fericita k el `va divorta pt mine`, tipul cu pricina e insurat de 3 ani, deci nici bine nu s`a insurat, k si`a `tras` amanta. Intre timp, nevasta lui a nascut, iar el o duce cu zaharelul, k `totul va fi bine`.

O. provine dintr`o familie buna, e la facultate, are tot ce`si doreste, fara griji, fara stres, are niste parinti kre ii permit orice, o inteleg, o sprijina si o ajuta.

Ea n`are voie sa iasa nicaieri fara acordul lui. Evident parintii ei, nu stiu care e adevarul. El fara nici o rusine se duce la ea acasa, mananca la ea, mancarea facuta de mama ei ( mi se pare mie, sau e kiar culmea nesimtirii?).
Ba mai mult, el nu`i nici o frumusete rara: mic, gras, chel, si nici n`o finanteaza ( sa zici k sta cu el pt bani).

Ce fel de oameni sunt astia?
Mai cunosc cazuri, in kre el kiar a divortat(pe la 45-50 de ani), dupa o casnicie de ani buni,pentru o oarecare mimoza, care dupa maxim un an i`a dat papucii, intorcandu`se in genunchi aksa, iar familia intorcandu`i spatele. Mi se pare normal.

Ce fel de femeie trebuie sa fii sa ii iei alteia barbatul?
Ce fel de femeie trebuie sa fii sa iei unor copii tatal?
Ce fel de barbat trebuie sa fii sa-ti minti cu desavarsire familia?

O aventura de`o noapte pana la urma nu`i asa relevanta… incerci, dar tot acasa te intorci, pe cand sa lasi tot ce ai, pentru ceva ce fff sigur nu vei avea…. mi se pare prostie totala.

Am incercat o discutie, cu aceasta amica, O kre mi`a declarat raspicat k dekt sa se desparta de el, mai bine fug amandoi in lume (?!?!?!?!) si sunt fericiti, si dak sunt invidioasa, sa nu le bag betze in roate…
Mi`am vazut elegant de treaba mea…. in fond si la urma urmei… facerea de bine…

De ce sa te multumesti cu o iubire furata, petrecuta pe furis? In fond si la urma urmei, knd vei avea nevoie de el, el va fi aksa, cel mai probabil cu nevasta in brate. Cel mai probabil nu`si va parasi caminul conjugal pentru a`si construi unul noi. Si totusi de ce accepta jumatati de masura?

 
8 comentarii

Scris de pe 29 Mai 2007 în oameni...

 

8 responses to “Amante

  1. peculiarme

    29 Mai 2007 at 8:00 PM

    Singura parte din postul tau cu care sunt de acord este ultimul paragraf.🙂
    Amantele sunt la moda. Unii cauta sex extraconjugal, altii se indragostesc trecator, altii iubesc profund o alta femeie etc. Nimeni nu-ti garanteaza ca faci alegerea potrivita atunci cand te casatoresti, dar nici nu te obliga nimeni sa o faci.
    Sper sa nu mi-o iei in nume de rau, dar incearca sa nu-ti mai judeci prietena. Cu totii tindem sa aratam cu degetul persoane si evenimente pe care noi nu le-am trait niciodata. Pana nu vei fi in aceeasi situatie, nu vei afla cu ce se mananca. E greu de inteles atunci cand nu treci prin ce vezi in jur.
    Poate ea il iubeste sau poate doar i se pare. Asta nu ai de unde sa stii si nici nu conteaza asa de mult. Faptul ca e mic, gras si chel nu are nicio relevanta. Bine ar fi sa alegem singuri de cine sa ne indragostim.
    Daca ea accepta o asemenea relatie, este problema ei. Daca are sau nu ceva de catigat, iar e problema ei. Numai ea poate sa stie cu adevarat cum sta treaba, desi, de cele mai multe ori, suntem orbiti.
    E trist ca ea crede ca va divorta pentru ea. Asta nu se va intampla niciodata daca nu s-a intamplat pana acum. Se amageste singura.
    Nu exista „a divorta PENTRU cineva”. Atunci cand divortezi, o faci pentru ca nu merge casnicia, o faci pentru ca vrei altceva, pentru ca nu ti-e bine in situatia respectiva. Daca intervine o „alta” in ecuatie, nu e decat un impuls de a face pasul, dar onest e sa o faci pentru tine, nu pentru altcineva.
    Spui de cazuri in care el a divortat dupa ani buni de casnicie. Si ce? Daca-s maritata de 1 an am voie sa divortez, dar daca-s maritata de 10 ani deja e prea tarziu? Nu.
    „Ce fel de femeie trebuie sa fii sa ii iei alteia barbatul?” – Sinistra intrebare dupa parerea mea.🙂 Barbatul nu e proprietatea nimanui, nici macar a nevestei. Nimeni nu „ia barbatul alteia”. Daca barbatul alege alta femeie, e alegerea lui, nu ii pune nimeni cutitul la gat.
    „Ce fel de femeie trebuie sa fii sa iei unor copii tatal?” – E valabila explicatia de mai sus. Aici poate fi discutie lunga. Crezi ca un copil e mai fericit intr-o familie in care intre mama si tata nu mai e nimic? In cel mai bun caz, nu exista scandaluri, dar copilul tot simte ca ceva nu e in regula. Cand divortezi, divortezi de partener, nu de copil.
    „Ce fel de barbat trebuie sa fii sa-ti minti cu desavarsire familia?” – Se intampla peste tot. Nu mai e niciun mister.
    Am si eu o intrebare: Ce fel de sotie trebuie sa fii sa nu-ti treaca prin cap ca sotul tau are alta relatie? Cat de mult iti iubesti sotul daca nu observi ca lucrurile nu mai sunt la fel, daca nu intri la idei?
    „O aventura de`o noapte pana la urma nu`i asa relevanta… incerci, dar tot acasa te intorci” – Intrebare: Pe tine te-ar incalzi cu ceva daca sotul tau, desi ar avea o aventura, tot la tine s-ar intoarce? Parerea mea e ca cine calca in strachini o data, va calca si a doua oara. Iar daca el vrea alta femeie, fie si pentru o noapte, tot ca vrea alta femeie se cheama. Eu nu as accepta asa ceva. Vrei alta femeie? Du-te sanatos si la revedere.
    E usor sa observam ce se petrece in jur si sa comentam, dar, mai devreme sau mai tarziu, cu totii ajungem sa facem unul din lucrurile despre care spuneam inainte ca „asa ceva nu as face niciodata”.

     
  2. albastra

    30 Mai 2007 at 12:42 PM

    Nu ti`o iau in nume de rau.
    Nu`mi critic prietena, pt k fiecare are greselile lui, si deciziile bune sau mai putin bune.
    Intrebare: Pe tine te-ar incalzi cu ceva daca sotul tau, desi ar avea o aventura, tot la tine s-ar intoarce?” decat sa ma lase cu ochii in soare, mai bine s-ar intoarce, si ca 2 persoane mature, vom discuta ce e de facut.
    cu totii ajungem sa facem unul din lucrurile despre care spuneam inainte ca “asa ceva nu as face niciodata”.” ai foarte mare dreptate, in ultimul timp, vad ca numai peste chestii de genul asta dau.
    Pana la urma, si la urma, nu mi se pare normal sa inseli increderea unei persoane care iti este alaturi, si are niste sentimente pentru tine.

     
  3. peculiarme

    30 Mai 2007 at 10:48 PM

    Ai sa te convingi in timp ca fiecare e pentru el. Nimeni nu-si va taia gatul de dragul altcuiva.
    Incerc sa inteleg raspunsul tau la prima intrebare si nu reusesc. Si asta naste o noua intrebare: Vrei sa spui ca ai prefera sa stai langa un om care nu te iubeste? In momentul in care te duci prin alte paturi, sentimentele fata de sotie sunt clar puse sub semnul intrebarii.
    Doua persoane mature? Ar fi o situatie matura si de discutat? Ma scuzi ca pun atatea intrebari, dar pentru mine e ceva de neconceput si incerc sa te inteleg. Eu mi-as face bagajele si as pleca. Nu m-as lasa calcata in picioare. Femeile care gandesc ca tine „decat sa ma lase cu ochii in soare, discutam etc.” le dau lor apa la moara. Il ierti o data, o va face si a doua oara. Nu pot generaliza, dar tine de cum e construit fiecare. Un om deschis la aventuri extraconjugale nu e deschis la una singura si gata.
    Ce crezi ca ar mai ramane din relatia voastra daca l-ai lasa sa se intoarca la tine? Cred ca tot praful s-ar alege intr-un fel sau altul.
    De fiecare data cand va pleca de acasa, cand va veni mai tarziu, cand nu va raspunde la telefon, tu te vei intreba si te vei framanta… daca se intampla iar?! Cum o fi o viata traita in minciuna? Cum o fi sa stai langa un om care nu te iubeste doar ca „sa nu te lase cu ochii-n soare”.
    Dupa parerea ta, daca tot discutati, ce crezi ca ar fi de facut?
    Nu-ti doresc sa treci printr-o situatie de genul asta, dar daca se va intampla, iti doresc sa ai puterea de a face ce-i mai bine pentru tine.

     
  4. albastra

    31 Mai 2007 at 10:18 AM

    sincer, mi s`a intamplat chestia asta, dupa o relatie de 5 ani, si i`am dat papucii, nu`mi pare rau, dar knd privesc problema din afara asa gandesc.. k ar fi normal sa stai de vb, etc. dar knd am fost pusa in fata faptului implinit, n`am actionat asa.

     
  5. urbanreality

    31 Mai 2007 at 9:00 PM

    O – e proasta.

     
  6. albastra

    1 Iunie 2007 at 5:32 PM

    naiva

     
  7. eu

    27 Mai 2008 at 6:26 PM

    De ce nu discuta prietena ta cu nevasta lui ?
    Se pare ca in relatia asta in trei unul e in plus !
    Mi-as dori sa se ajunga la concluzia ca el este in plus ! (am un of pe barbatii de genul asta )
    Cu siguranta ca el le manipuleaza pe amandoua !
    Ce mi-a placut este ca prietene ta are niste parinti ok. Cu siguranta ca ar fi bine ca ei sa afle ce se petrece. Poate vor discuta ei cu presupusul ginere.
    E foarte bine sa se discute situatia pe toate partile pentru ca atunci se vor limpezi apele.

     
  8. albastra

    27 Mai 2008 at 11:23 PM

    ei discuta zilnic cu viitorul ginere, fara sa stie ca de fapt, el duce o viata dubla…
    si eu consider ca O. e de vina, pentru ca ea accepta situatia, sunt convinsa ca oricand si`ar gasi pe cineva mult mai inteligent si aratos
    iar el o duce cu presuletu ca… o sa divorteze anu` asta…. desi eu nu cred asa povesti

     

Lasă un răspuns

 
