RSS

NIght Fly / The World Was Mine

30 Mai

Pe la ora 1, as noapte,mi`a sunat telefonul. Un vechi si f bun prieten, S. m`a invitat la un suc, n`am ezitat, si in scurt timp ne`am intalnit. Am inconjurat orasul ( mi se pare al naibii de mic orasul) de 2 ori cu masina in cautarea unui loc propice de savurat un suc in liniste, evident n`am gasit. Am avut geniala idee sa cautam un loc linistit, kre sa nu fie in cadrul unei terase.
Zis si facut, ne`am inarmat cu suc, tigari, si am gasit un loc,( in oras!!! si nu in cadul vreunui bar, pizzerie, etc ) unde am putut sta la povesti, pana spre dimineatza.

Este genial sa stai in linistea orasului, cu o slaba adiere de vant, si cu putina umezeala in aer, de la Dunare, sa simti orasul vibrand chiar si knd e linistit. A fost atat de liniste inkt ne`am auzit si gandurile unul altuia.

Abia spre ora 3 a inceput sa dispara caldura, si briza racoaroasa sa ne zburde prin par.

A fost genial, abia astept seara asta, sa vedem o alta fatza, si tot o data, o alta culoare o noptilor in acest oras.

Cine mai are escapade din astea si pe unde?

 
2 comentarii

Scris de pe 30 Mai 2007 în povesti

 

2 responses to “NIght Fly / The World Was Mine

  1. golby

    1 Iunie 2007 at 8:57 PM

    Frumoasă atmosfera, după cum ai descris-o! Am făcut şi eu escapade nocturne în oraş, în parcuri, şi a fost de vis. Eu în Timişoara, însă:)

     
  2. ovvyblabla

    11 Iunie 2007 at 9:31 PM

    Urasc Bucurestiul. De fapt, traficul din Bucuresti. Si caldura. Si puhoaiele de oameni care se revarsa pe strazi. In rest, Buc is OK.
    In alta ordine de idei, escapadele sunt cool, I’ve had my share.

     

Lasă un răspuns

 
