RSS

31 mai, ziua internationala anti-fumat

31 Mai

Evident, la cafeaua de dimineatza, merge si o tigara, precum si ziarul local. Cu litere destul de mari, scria ca azi este ziua internationala anti-fumat. Asa ca m-am decis si eu, sa vad ce-mi pot plamanii, sau ce nu-mi pot [ :)) ] si m-am hotarat sa nu fumez azi deloc.

Dupa un scurt gugalit am gasit un site pe care il gasiti aici, unde scria ca pe 31 mai, Brasovul renunta la fumat. Bravo lor! E mare lucru sa reusesti sa convingi un oras intreg sa nu fumeze o zi, mie mi-a fost greu sa ma conving… d`apai sa-i mai conving si pe altii :))

Pe site`ul de mai sus, gasiti si diverse metode sa va lasati de fumat, sa-mi spuna si mie careva daca a reusit😉

Sunt tare curioasa sa vad daca voi rezista pana diseara.

 
10 comentarii

Scris de pe 31 Mai 2007 în barfa mica

 

10 responses to “31 mai, ziua internationala anti-fumat

  1. andreir

    31 Mai 2007 at 10:14 PM

    Nici eu nu am fumat azi deloc. Am reusit.

     
  2. albastra

    1 Iunie 2007 at 11:11 AM

    si eu la fel… ieri deloc, azi doar 2, pana la ora asta….
    :)) incep sa cred k as putea sa ma las
    oricum: la mai putine si tie😉

     
  3. albastra

    3 Iunie 2007 at 5:46 PM

    ce n`am fumat atunci, am recuperat zilele urmatoare😐

     
  4. bvalis

    4 Iunie 2007 at 8:40 AM

    salutare albastra, ms ca ai fost pe trancestyles.wordpress.com pentru ca ai venit si ai citit, am zis ca vin si eu sa iti intorc favorul. cat despre cafea!!! este clar eu nu ma pot lasa inca de ea🙂

     
  5. andreir

    10 Iunie 2007 at 6:53 PM

    Trebe’ sa-mi fac mea culpa sa recunosc ca nu am fumat pentru ca eu nu sunt fumator :))

     
  6. albastra

    10 Iunie 2007 at 7:12 PM

    :))

     
  7. andreir

    11 Iunie 2007 at 12:41 AM

    Daaaar am baut niste bere😀

     
  8. albastra

    11 Iunie 2007 at 1:20 AM

    bun, se compenseaza🙂

     
  9. cadouri

    9 Iulie 2008 at 9:52 PM

    Cica s-ar fi demonstrat stiintific ca nicotina nu da dependenta si se pare ca ar fi numai o chestie de obisnuita. Oricum de faptul ca tigara este un factor social m-am convins demult.

     

Lasă un răspuns

 
