RSS

Oameni prosti si oameni prosti

02 Iun

De cand ma stiu, am remarcat ceea ce sunt pe cale sa redau aici. Dar in primul rand, vreau sa se stie ca in randurile urmatoare nu vreau sa jignesc pe nimeni, ci e o opinie proprie si personala.

In lunga si vasta mea mea experienta, am observat un lucru, k oamenii se impart in 2 categorii: oameni prosti, si oameni prosti. Voi exemplifica:

− cei care invata pentru lucrari/examene si cei care vin tzacanind din pix. Cei care n`au invatat, vor copia de la cei care au invatat, sau vor copia din alte surse, si tot vor lua nota mare. Morala: unii sunt prosti ca invata, iar ceilalti sunt prosti ca stilul asta de a aborda problema n-o sa-i duca nicaieri.

–cei care se chinuie ani intregi la un job, si cei care culeg laurii pe munca celoralti. Morala: unii sunt prosti ca muncesc din umbra, si ceilalti ca nu respecta munca colegilor.

As putea sa continui lista, dar n-are rost.

In doar 2 zile, mi s`a confirmat k am dreptate. Dupa ce numai eu stiu cum am impartit si munca, si facultate, si somn, si viata am invatat, m`am dus la un examen… si… au venit niste pierde-vara tineri, cu al`de hands free tinut blat in ureche, au scris tot, ba chiar mai mult dekt trebuia. Iar la final, au fost si laudati de profi. Eu si marea majoritate, am invatat. In final, mi s`au dat lucrarile inapoi si ni se zis: ne intalnim data viitoare. Sper ca atunci sa invatati si voi, cel putin cat au invatat colegii vostrii ( aia cu hands free in urechi) .

La munca, a fost inchidere de luna, si chinuie-te si termina tot, pana pe 31. Pe 31, la ora cand se termina programul si trebuia sa predau situatia ( eram mandra tare ca o terminasem in timp util, si era si aranjata, si toate alea ) si vine un sef (nimeni nu`i elucidat pe ce motive a fost angajat el, pentru ca n`are nici in clin, nici in maneca, cu ceea ce se munceste la firma.)  si-mi zice: aaa, da nu-i bine, s-a hotarat sa se modifice asta si asta. Drept urmare, trebuie refac ceea ce mi-a luat jumatate de luna sa fac. Si sa refac urgent.

Deci, oamenii chiar sunt de 2 feluri.

 
4 comentarii

Scris de pe 2 Iunie 2007 în existentiale

 

4 responses to “Oameni prosti si oameni prosti

  1. SvC

    4 Iunie 2007 at 12:47 AM

    se spune k viata ii curata pe cei ce o triseaza
    imi place cum scrii si daca ai timp arunca un ochi si pe blogul meu http://360.yahoo.com/csilviu2000

     
  2. Iulian

    4 Iunie 2007 at 11:02 PM

    cred ca mai exista o a treia categorie: idiotii…

     
  3. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    2 Noiembrie 2007 at 11:10 AM

    spune-mi si mie de unde pot face rost de hands free cat mai smenar si mai nedepisabil por favor =)

     
  4. albastra

    2 Noiembrie 2007 at 12:03 PM

    carinio, habar n`am =))

     

Lasă un răspuns

 
