RSS

Astia-s oameni?

03 Iun

Oamenii care nu sunt in stare de agate o femeie pe cont propriu, se angajeaza la taximetrie ( bag de seama). Oameni buni, noi.. cei de planeta Terra am avansat, am ajuns pe luna, am descoperit calculatorul si internetul nu mai suntem in epoca cand barbatii violau femeile, sau knd le luau japca de par, si le tarau in pestera.

Ieri a fost ziua in care eu si o cateva prietene am iesit impreuna. Ne-am plimbat cu rolele, am fost la suc, noaptea in club ( detalii mai putin relevante ) ceea ce e cu adevarat important e ceea ce urmeaza: pe la ora 4 am hotarat sa mergem acasa. Ne-am chemat un taxi. Venit taxi. Dus fetele acasa, a mai trebuit sa merg si eu o bucata de drum singura cu el in masina, intrucat, celelalte stateau in alta zona. Nu era prima oara cand mergeam cu un taxi singura la ora aia. Nu as fi putut crede ca mi se poate intampla asa ceva. La un moment dat, soferul ( care ar fi trebuit sa aiba testul psihologic facut – numai un psihopat face asa ceva) a inceput sa-mi zica ca vrea sa-mi arate nu stiu ce loc. L-am refuzat elegant, dand vina pe oboseala, si nelinistea parintilor mei ( care nu-si faceau nici  grija la ora aia, stiindu-ma in siguranta) ca e tarziu. A inceput sa se crizeze si sa mearga spre ‘acel loc’  care, e evident ca era iesirea din oras. Incercand sa-i arat omului ca nu ma intimidez deloc, am inceput sa-i explic ca a trecut de zona unde trebuia sa ma ‘livreze’ pe mine. Deja nu-mi mai vorbea, si avea drum fix > spre iesire. Cand, intr-un moment salvator e nevoit sa opeasca la un semafor. In secunda 2 am si coborat din masina. El a inceput sa urle dupa mine. Bine ca n`a coborat :)) [eram deja la juma de km de casa, dar bine k eram tot in oras] . Vazand ca urletele si amenintarile nu-si au loc, incepe sa ma urmareasca. Extrem de inspirata am fost in momentul in care mi-am scos un telefon din geanta, si l-am dat pe ‘doar lumini’ si m-am facut ca vorbesc la telefon cu cineva de la firma. Cineva important. :)) Incepusem sa-i zic numarul masinii [pe care, la naiba, in momentul de fatza l-am uitat] si ce fel mi-a vorbit, ca a vrut sa ma ia japca, etc. Dar vorbeam destul de tare, incat sa auda si soferul. Replica mea finala a fost: aaa, bine, deci sunati dumneavoastra la politie. :)) moment in care acel nene a incetat sa ma urmareasca, si eu am ajuns acasa cu bine.

Doamne ce oameni. Astia-s oameni?

 
12 comentarii

Scris de pe 3 Iunie 2007 în existentiale, oameni...

 

12 responses to “Astia-s oameni?

  1. vladp

    4 Iunie 2007 at 9:46 AM

    pfiu… bine ca ai ajuns in regula acasica.
    eu m-am urcat odata intr-un logan tunat, cu geamuri fumurii. din momentul in care m-am urcat, a dat manelele la maxim, a aprins o lampa sa lumineze asfaltul sub caroserie, si a inceput sa goneasca pe stradute la universitate cu 100 la ora. m-am cam speriat, dar am ajuns cu bine acasa, si am mai dat si 200 mii pentru „sperietura”….

    my point dupa toate astea: e bine sa mergi intotdeauna cu un baiat in oras😀

    v.

     
  2. Gabi Koreanu

    4 Iunie 2007 at 10:14 AM

    Cum de ai uitat numarul taxi-ului? Nenorocitul ala trebuie pedepsit. Insa daca ai facut comanda telefonica, se poate afla usor la companie. Sfatul meu e sa nu renunti la asta. Pentru ca saptamana viitoare in locul tau va fi o alta fata, care s-ar putea sa nu aiba acelasi noroc, daca se poate numi noroc asa ceva.

     
  3. albastra

    4 Iunie 2007 at 11:40 AM

    @vlad
    banii aia i`ai dat pentru senzatiile tari pe care le`ai primit :)) ( zic eu )
    e o idee buna, pe langa geanta, sa am si un baiat langa mine partea nasoala e ca greu mai gasesti un baiat cu capul pe umeri…
    @ gabi
    normal ca lucrurile nu vor ramane asa, deja am vorbit cu cei de la firma respectiva, si lucrurile nu vor ramane asa. exact asa m-am gandit si eu: azi, maine, o poate pati altcineva, poate chiar un copil de 16-17 ani care se pierde cu firea.

     
  4. Iulian

    4 Iunie 2007 at 10:59 PM

    Niste nenorociti taximetristii din ziua de astazi. In marea lor majoritate tuciurii, nu au nicio treaba cu respectul fata de clienti, cu conditiile pe care trebuie sa le asigure. Manele sa fie si tare nene, tare, ca asa e la moda. Am avut cateva meciuri mari cu taximetristii. Mi-e mila de fetele care trebuie sa circule cu ei. Sa-i ia naiba!

    Bine ca n-ai patit nimic.

     
  5. ovvyblabla

    11 Iunie 2007 at 9:14 PM

    De ce nu privesti partea plina a paharului? O sa ai ce sa povesti copiilor.😛
    Acum serios, bine ca ai scapat nevatamata. Phew!

     
  6. albastra

    12 Iunie 2007 at 10:07 AM

    parintii mei mereu se ofera sa vina sa ma ia ei de la diversele iesiri. mereu refuzam k nu mi se parea ok, dar acum imi dau seama ca au dreptate.
    pe copii mei ii voi lua eu de oriunde ar fi. ca vor sau nu vor. am zis!🙂

     
  7. ovvyblabla

    12 Iunie 2007 at 11:57 AM

    Chiar daca vor fi baieti?😀

     
  8. albastra

    12 Iunie 2007 at 12:04 PM

    bine pusa problema🙂
    daca vor fi baieti, nu cred k vor fi predispusi la violuri, sper! dar cum incepe sa fie la moda sa fii gay, cine stie?🙂

     
  9. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    2 Noiembrie 2007 at 5:38 PM

    pfff, ce ratati de oameni…bine ai facut ca ai luat o masura impotriva lor , si e bine ca ai reusit sa scapi de el…ai judecat bine faza🙂 astfel de oameni merita sa fie saci de box in salile in care se antreneaza boxerii profesionisti :”>

     
  10. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 2:58 AM

    sa stii ca asta ar merita, la asta nu ma gandisem
    mda, am norocul si taria de caracter, din fericire sa nu ma pierd in situatii de criza🙂

     
  11. Shad0w

    28 Octombrie 2008 at 11:34 PM

    e cel mai important, altfel, daca te blochezi.. oricum, un paralizant in geanta poate fi binevenit (atentie sa nu ti-l smulga totusi). insa, mi se pare de domeniul fantasticului asta, astia nu-s normali.. cum naiba sa faci asa ceva, daca aveai rude in politie sau cunosteai conducerea firmei sau tineai minte datele masinii, ala putea s-o pateasca urat. totusi, ora era cam suspecta, dar asta n-are nici o importanta. un baiat e bun din alte motive: e putin probabil sa incerce ceva soferul, fiind vorba de doi. recunosc ca aia cu capul pe umeri se gasesc greu, dar unul cat de cat normal trebuie sa cunosti.

     
  12. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:50 PM

    baieti normali cunosteam, si cunosc, doar ca nimeni nu s`ar fi gandit la asa ceva, iar de obicei eu sunt cea care spune: da` ce, crezi ca nu`s in stare sa ma duc singura acasa?
    sincer, si dupa intamplarea asta, dupa ce mi`am revenit tot singura acasa m`am dus,cand a fost nevoie, pentru ca nu ma simt in largul meu, sau mai bine zis, ma simt ciunga si incapabila cand traverseaza cineva tot orasul sa ma aduca pe mine, ca si cum as fi sfintele moaste🙂

     

Lasă un răspuns

 
