RSS

Sesiune

04 Iun

Cuvant kre, involuntar imi da fiori, si o stare de nervozitate, de cum il aud.
Sesiune: stress,plictiseala, apatie si multi, multi, da` multi nervi. Profesori misogini, profesori kre vor anumite `taxe` sa te treaca examenul, ba mai mult, profesori kre ameninta si alte chestii de genu`….

Trist dar adevarat, a venit perioada kre ma face mereu sa`mi pun intrebari existentiale de genul: ‘Ce caut eu aici?’ D c n`am dat la ase?’, ‘ E prea greu, nu se poate, etc.’
Perioada in care renunt la orele mele preferate de somn, pentru alte activitati constructive, in speranta unui rezultat favorabil, adica sa iau dracului toate examenele, si sa lenevesc toata vara cu burta la soare ( exceptand job`ul). Ar fi ideal sa iau toate examenele, sa scap de sesiunea asta.

Deci sa nu se mire nimeni, dak in aceasta perioada, k in fiecare semestru, am o anumita doza de nervozitate, si iritare.

 
2 comentarii

Scris de pe 4 Iunie 2007 în existentiale

 

2 responses to “Sesiune

  1. Shad0w

    28 Octombrie 2008 at 11:28 PM

    trece si asta.. nici la ase nu era parfum, crede-ma, am colege acolo. injura si ele destul.

     
  2. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:50 PM

    toata lumea o face🙂

     

Lasă un răspuns

 
