RSS

Rolda

05 Iun

Venind de la serviciu, am observat un afis mare, cu un caine, langa el, cu litere de`o schioapa scria: nu sunt rau, sunt doar singur si speriat. uitandu`ma atent, mi s`au umezit ochii.
Ajuns acasa, am intrat pe site`ul de pe panou ( aici ) si am observat ca unora chiar le pasa de caini. Voluntariat, si chiar se poare directiona 2% din impozitul anual pentru cainii fara stapan care sunt tinuti in tarcuri special amenajate, ingrijiti, hraniti. Chestia asta cu 2% chiar mi se pare buna, astfel, nu vor mai fi caini violenti pe toate strazile. Cineva va avea grija de ei. Eu una voi spirjini aceasta idee. Ma voi interesa si de voluntariat. Why not? Pana la urma sunt niste suflete. Niste suflete mai mari decat unii oameni… care intarzie, te  barfesc, te tradeaza, te dezamagesc…

Sper sa nu fiu singura mobilizata de acest site.

 
Un comentariu

Scris de pe 5 Iunie 2007 în existentiale, recomandari

 

One response to “Rolda

  1. Shad0w

    28 Octombrie 2008 at 11:25 PM

    eu am directionat 2% pt SMURD, care tot suflete salveaza, dar din alea care te tradeaza. o sa ai de furca mult cu birocratia, pana reusesti sa depui actele.

     

Lasă un răspuns

 
