RSS

Screamer Radio

05 Iun

Tot stand la munca ( fara chef, ca deh s-a stricat masinaria de ne da aer conditionat) m-am gandit sa va impartasesc si voua minunatia de programel cu care ascult ce radio vrea muschiuletzul meu, de pe oriunde din lume, nu consuma resurse, e usor de folosit, e de toate… mie imi place super mult🙂

Aveti aici una bucata link direct spre .exe . si aici site`ul lui.

Se instaleaza, se alege limba romana, si se cauta tara. In lista radiourilor din Romania, puteti gasi radio Deea, radio 21, Pro-fm, si multe altele. inca vrei 10-12 parca.

Merita incercat. Eu de cand l-am descoperit, nu mai folosesc alt radio.

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 5 Iunie 2007 în recomandari

 

Lasă un răspuns

 
