RSS

I hate to do that

08 Iun

Din anumite motive, trebuie sa-mi schimb job-ul. Voi avea unul mai bine platit, la 5 minute departare de casa mea🙂 dar…. imi vine al naibii de greu sa plec.
Parca s-ar rupe ceva din inima mea. Aici suntem o familie unita, uneori ne intelegem din priviri, ne ajutam, si ne completam, in primul rand, suntem prieteni, nu colegi…
In plus, ne cunoastem dinainte sa fim angajati.. si prietenia noastra e de mult timp…
Asa ca de cateva zile, de cand am primit oferta cea bengoasa, si stiu ca trebuie sa plec, nu-mi mai vine sa plec de la munca, si ma simt ca naiba…
Ce ciudat e sa simti un gol atat de mare in suflet…
Ca si cum m-as desparti de persoana iubita.
I hate to do that…

 
2 comentarii

Scris de pe 8 Iunie 2007 în barfa mica

 

2 responses to “I hate to do that

  1. Shad0w

    28 Octombrie 2008 at 11:39 PM

    e doar primul pas.. desi, un salariu bun si un post aproape dar intr-un mediu ca-n Devil wears Prada nu poate compensa nici pe departe un climat placut. din contra, iti vine sa arunci si bani si bonuri si tot in capul sefului absurd.. asta nu implica neaparat ca toti sefii care platesc bine sunt rai😀 asat e cariera, evoluezi, lasi in urma chestii si descoperi altele noi..

     
  2. albastra

    29 Octombrie 2008 at 1:44 PM

    🙂 timpul a trecut, zilnic rad din cauza sefei isterice, si mereu ma amuza crizele ei, la mine, cat si la colegii mei.
    acum ma gandesc cu tristete ca intr`un an, maxim, voi pleca si de aici spre ceva mai bun… si povestea se va relua :)))

     

Lasă un răspuns

 
