RSS

Ce amintire trista…

11 Iun

Dormeam. Suna telefonul. Numar ascuns. Ii aud vocea stinsa…

Vrea sa vada ce fac…. nepasatoare, incep sa`l intreb de sotie, de copil… parca l-as lovi cu pumnale in inima, asa are raspunsurile. Incheiem convorbirea.

Fara sa vreau, mintea reia firul intamplarilor, firul celor cinci ani, in care am fost impreuna.. si era lumea numai a noastra. Ochii lui, priviri, atingeri, nopti fierbinti,ganduri, vise.
Imi aduc aminte, k timp de 4 ani jumate, nu ne`am certat o data, am reusit sa trecem impreuna peste toate problemele, ne completam amandoi.

Ma duc spre sertarul pe care atat timp am evitat sa-l deschid. Flori, poze, se revarsa. Rasfoiesc pozele si prin fata ochilor mei se petrec diverse momente.

Imi aduc aminte, cum zambetele, au inceput sa fie din ce in ce mai rare, lasand locul reprosurilor, si discutiilor, imi aduc aminte, cum am inceput banuielile, cum ca ar fi cu alta, si cum l`am prins cu alta. Moment in care, am pus capat relatiei. Imi amintesc ca timp de un an, m-a urmarit in disperare, m-a amenintat, si a recurs la orice mijloc sa ma faca sa ma impac cu el.

La 8 luni dupa ce ne-am despartit s-a insurat, in aprilie, anul asta, nevasta lui a nascut. El inca ma mai suna, sa ma intrebe ce mai fac. Nu inteleg, de ce mai suna, cand mereu, se loveste de aceeasi raceala, din partea mea.

Nu regret deloc ca am procedat asa.

Si totusi, a fost o poveste frumoasa de dragoste…..

 
Un comentariu

Scris de pe 11 Iunie 2007 în oameni..., povesti

 

One response to “Ce amintire trista…

  1. Shad0w

    28 Octombrie 2008 at 11:55 PM

    orice poveste frumoasa are un sfarsit. prea putine devin basme, adica „they lived happily ever after”. asta e viata..

     

Lasă un răspuns

 
