RSS

Taximetristul revine

14 Iun

Cum stateam eu asa la munca, si meditam ca maine e ultima zi aici,  ca  maine plec la munte. 3 zile fara telefoane [ in sfarsit!!! ], fara calculator, fara laptop, fara televizor, fara tehnologie intr`un cuvant si tare bine va fi.
Cum ma gandeam eu ca uichendul viitor voi sta cu picioarele in nisip iar soarele si briza marii imi vor mangaia zulufii… nisipul sa fie fin, iar marea sa fie murdara.. cum ziceau si cei de la vama veche.
Si cum remarcam ca tot aud sosoteli, si cred ca mi se pregateste o surpriza, hop, suna telefonul.
Hop raspund.
Hop o voce groasa de barbat, incepe sa urle in telefon : *#*##*#*#***# [ nu pot reproduce exact injuraturile stimabilului domn din telefon]. Din discutie imi dau seama ca e vorba de taximetristul de acum vreo 2 sambete. In secunda 2 am inceput sa inregistrez convorbirea [ slava domnului si cu tehnologia asta de face telefoane destepte].

Fac o paranteza scurta sa va explic ca dupa ce acest taximetrist a vrut sa ma ia cu japca si sa ma duca dracu` stie unde, intr`o sambata noapte [ pentru cei care n`au citit atunci, gasiti aici povestea ], luni eu am sunat la dispeceratul lor, apoi la sef/director/manager/sau ce or fi avand ei, si le`am zis ce mi s-a intamplat. Pana la urma, daca ma duceam la opc si spuneam ce mi s-a intamplat, iesea si mai urat.
Aici inchei paranteza.

Nenea respectiv a inceput sa ma ameninte,ca vezi doamne, stie unde stau, si o sa vad ce o sa-mi faca, etc. Timp in care eu incepusem sa meditez serios la o chestie, si anume: de unde dracu are asta nr meu de telefon? Inregistrez intreaga convorbire, in care, `domnul` imi ordona sa zic sefului ca nimic din ce i-am zis eu, nu-i adevarat, si sa-mi vad de treaba mea.

Cu o falca in cer si una in pamant, sun la seful lor si planific intalnire. Ce mama dracului treaba e asta, sa afle ala nr meu de telefon, ca doar nu-l sunasem pe el, si sa ma sune, sa ma ameninte?
Chiar m-a scos din sarite, dupa amiaza ma intalnesc cu el grande boss a lor.

Si totusi am impresia ca colegii mei imi pregatesc ceva.

 
4 comentarii

Scris de pe 14 Iunie 2007 în oameni...

 

4 responses to “Taximetristul revine

  1. anonim

    14 Iunie 2007 at 12:56 PM

    daca e daniel buzdugan, cu o farsa?😀

     
  2. smarcastik

    14 Iunie 2007 at 8:13 PM

    Hai, sa ne zici cu cine te-ai intalnit!! Suna interesant…

     
  3. Maradona

    16 Iunie 2007 at 12:00 PM

    Poate e Mircea Radu, de la Din Dragoste🙂

     
  4. ing3r

    24 Iunie 2007 at 3:06 PM

    Duopa ce ca taximetristul era de vina, mai e si nesimtit si injura!!! Las omora!!!

     

Lasă un răspuns

 
