RSS

Surpriza!

15 Iun

Plec furioasa din locul unde m`am intalnit cu mr. incompetent, si suna telefonul.
Uitasem de banuiala mea. Seful. Sa ii zic unde sunt, trimite om dupa mine, e o situatie urgenta si e nevoie de ajutorul meu. Si azi aveam examen. Injurand printre dinti, ma intalnesc cu soferul, ma duc in firma, intru in birou cu spume de nervi, si cand colo, surpriza!!! Toata lumea adunata.
Stati asa, astia nu cumva sarbatoreau faptul k plec din firma? (?!?!?!)
Am petrecut pana la 2 jumate dimineatza. Toata lumea. A fost petrecea de la revedere ( super misto ideea) am primit cadou si o papusa de portelan [ poate nu v-am zis, dar sunt colectionara a papusilor de portelan.] iar papusa avea pe ea un tricou inscriptionat cu numele firmei🙂
Cum sa nu iubesti oamenii astia?
Am ajuns acasa dimineatza cu ochii in lacrimi de emotii, surpriza si regrete ca am plecat…
(n.a. Nu aveau ei legatura cu soferul dobitoc si seful lui incompetent.)
Acum imi fac bagajul si plec la munte.
Un week-end placut tuturor.

 
3 comentarii

Scris de pe 15 Iunie 2007 în barfa mica, oameni...

 

3 responses to “Surpriza!

  1. ovvyblabla

    15 Iunie 2007 at 7:23 PM

    Multumim la fel.🙂

     
  2. Maradona

    16 Iunie 2007 at 11:58 AM

    marfa ideea.
    cred k e un colectiv super. in cazul asta se intelege de ce ti-a venit greu sa pleci

     
  3. albastra

    24 Iunie 2007 at 3:17 PM

    pai sa stii😉

     

Lasă un răspuns

 
