RSS

Pacat…

18 Iun

Am ajuns in final acasa, dupa cele cateva zile la munte…Unde mi-am reincarcat bateriile si a fost superb, am venit as` noapte, nu duminica seara, cum preconizasem.
Evident am vanatai ( de la fotbal), zgarieturi ( de la urcatul in copaci).
Am ajuns plina bucurie ca am vazut niste locuri atat de frumoase, dar dezamagita de mizeria din jurul ei….
Inca o data in viata mea, am ajuns la concluzia: frumoasa tara mai avem
Vineri plecam in delta.
Frumoasa tara mai avem, pacat ca nu este apreciata, oamenii lasa dare de mizerie in jur…
Pacat….

 
Un comentariu

Scris de pe 18 Iunie 2007 în barfa mica

 

One response to “Pacat…

  1. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    2 Noiembrie 2007 at 11:53 PM

    pai da , asa e cum zici tu , frumoasa patrie avem , pacat ca e locuita:/

     

Lasă un răspuns

 
