RSS

Despre ceea ce purtam inauntru nostru…

20 Iun

Credeam in viitorul meu…Daca am dorit vreodata un dram de glorie, am dorit-o pt ca stiam ca m-ar face fericita.Numai ca, pe masura ce zilele trec, ma simt tot mai putin indemnata sa dobandesc acea fericire..Dar mi-am fagaduit asta..Nu e greu sa-ti vina asemenea ganduri frumoase in prezenta stelelor.Greu este sa le pastrezi in cuprinsul ingust al zilelor…

Credeam ca pot sa imi oranduiesc metodic dorintele si eforturile ca pe niste obiecte intr-un sertar…Cand ai 20 de ani, renuntarile iti dau un fel de exaltare amara… Anii trec si incepi sa simti dulceata a ceea ce nu a avut loc, sau ..incepi sa eviti obstacolele, sa nu le mai iei pieptis, eviti sa mai aprinzi focul ..E varsta la care ii smulgi vietii fiecare bucatica..e vremea cand dai navala..pentru harul unei clipe, din curiozitate, din pasiune esti gata sa transformi in destin si cea mai neinsemnata intalnire..

Vedeam  cateodata perechi de indragostiti, stand de vorba sau sarutandu-se..Intunericul din preajma lor inlesnea iluzia iubirii impartasite.Si atunci, in clipa aceea am simtit pentru prima data placerea de a nu fi cum sunt ceilalti.Ii invidiam pentru multumirea lor potolita, pe care eu nu mi-o mai doream.E usor sa ne simtim superiori atunci cand suferim mai mult..iar vederea unor oameni fericiti ne scarbeste de fericire…

Viata e atat de minunata,incat o poti iubi mereu.Pasiunea are nevoie de tipat..chiar si iubirea simte nevoia de cuvinte,doar compasiunea poate fi tacuta.

Memoria femeilor seamana cu acele ace de cusut de demult.Are sertare secrete ,care raman inchise pentru totdeaunaPoti gasi in ele flori uscate,care nu mai sunt altceva decat o pulbere de trandafiri…

Am plans gandindu-ma cat de simpla este viata si cat de usor ne-ar fi daca am fi si noi destul de simpli ca sa ne impacam cu ea…

Amintirile imi vin in minte ca niste ganduri aproape destramate,ca niste confidente sovaielnice ,spuse insoapte ca o muzica abia auzita.O sa incerc ,asadar,daca e cu putinta,sa scriu si eu in soapta…

 
Un comentariu

Scris de pe 20 Iunie 2007 în barfa mica

 

One response to “Despre ceea ce purtam inauntru nostru…

  1. o trecatoare

    22 Iunie 2007 at 4:33 PM

    Fiecare varsta are partile ei rele.

     

Lasă un răspuns

 
