RSS

De ultima ora

22 Iun

S-a dus naibii week-endu` in delta.S-a amanat, din motive tehnice: una bucata masina stricata, si una bucata sofer [ nu cel carere are masina stricata ] fara permis. Ce saptamana plina pt unii😀
Pana una alta, am sa-mi savurez in  liniste week-endu`, am sa dorm, si am sa savurez in liniste victoria examenului la mate luat.  Da, stiu, sunt un geniu si nu e nevoie sa mor k sa fiu recunoscuta.😀
In alta ordine de idei, noul job, saptamana asta, mi-a scos par alb,  super obositor inceputul.  Iar colectivul nu-i stralucit…. O sa incerc eu sa-l lustruiesc…

Week`end placut si destrabalare placuta tuturor, care pe unde va duceti!😉

 
3 comentarii

Scris de pe 22 Iunie 2007 în povesti

 

3 responses to “De ultima ora

  1. ing3r

    23 Iunie 2007 at 12:15 AM

    Multumim la fel!

     
  2. Hector

    23 Iunie 2007 at 6:19 PM

    Mersi mersi😀 . Promit solemn de faţă cu mine că revin din Padiş cu reportajul scris seară de seară la lumina focului de tabără, cu creionul pe hârtie, ca în preistorie.

     
  3. albastra

    24 Iunie 2007 at 3:14 PM

    sa nu uiti

     

Lasă un răspuns

 
