RSS

Anunt

24 Iun

Pentru toti cei care se cred funny daca dau comentarii de cacat dau comentarii in care li se pare lor ca se dau smecheri, pentru toti cei care imi trimit tot felul de mail`uri am un anunt:

– scrieti ce vreti pe blogul vostru. pe blogul meu nu vreau sa`mi mai obosesc privirea uitandu`ma la comenturile voastre de cacat .
– nu ma cunoasteti, nu va cunosc, nu va citesc, nu ma cititi, deci pentru ce imi comentati fiecare pas? comentati la voi pe blog.
dobitocii domnii cu injuraturile de pe mail, si alte diverse, cumva va asteptati sa va si raspund la mail`uri?

De obicei citesc persoanele care le am in blogroll si alti cativa, care sunt funny, nu am sa dau numele nimanui.
NU am blogul nici pentru trafic, nici pentru renume, nici pentru nimic, il am ‘ca asa vreau io’ asa k daca nu va place nu mai reveniti. Nu va oblig si nu va chem.
Concluzie: persoanele carora nu le place, sa vocifereze la ele pe blog, sa se dea marete la ele pe blog,  si sa nu se mai oboseasca cu comenturi de 2 lei ca n`am sa le mai dau accept.

Va multumesc pentru intelegere.

Arrivederci.

 
2 comentarii

Scris de pe 24 Iunie 2007 în oameni...

 

2 responses to “Anunt

  1. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 12:13 AM

    spune-mi cine te supara si il bat🙂

     
  2. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 2:55 AM

    a fugit de frica ta :>

     

Lasă un răspuns

 
