RSS

Oferta Vodafone & Humanitas

05 Iul

Cumpără cărţi din librăriile Humanitas şi, dacă eşti client Vodafone, primeşti o carte cadou!
Trimite un SMS gratuit la 2665 (BOOK) pentru a intra în programul “Suplimentul de carte”.Primeşti un cod pe care îl prezinţi librarului şi îţi alegi cartea preferată din zece titluri oferite de Humanitas şi Vodafone.

Oferta este valabilă în perioada 15 iunie – 31 august 2007

Luni ma duc sa imi cumpar o carte, si am sa vad ce carte imi pot alege. Si tot luni am sa dau o fuga sa cumpar si cartea “Nopti albe, zile negre”  scrisa de Marian Coman.
Va recomand sa faceti si voi acelasi lucru😉

 
5 comentarii

Scris de pe 5 Iulie 2007 în recomandari

 

5 responses to “Oferta Vodafone & Humanitas

  1. soul

    5 Iulie 2007 at 9:27 PM

    mi-a cam trezit si mie chefu de citit.. carti.. ca de comp m-am cam saturat😉

     
  2. albastra

    5 Iulie 2007 at 9:40 PM

    me glad to hear this.
    sa`mi spui si mie, te rog ce carte ai citit [ daca te apuci de vreo una] si daca merita citita😉
    tenchiu

     
  3. ing3r

    5 Iulie 2007 at 10:40 PM

    Eu am sa citesc shogun !

     
  4. albastra

    5 Iulie 2007 at 10:47 PM

    spor, si eu mi`am dorit mereu sa citesc cartea aia, da` mi se pare prea lunga sa ma apuc de ea, mi`e frica ca n`am s`o termin niciodata😀

     
  5. cieloblu

    11 Iulie 2007 at 2:32 PM

    misto! o sa incerc si eu sa ajung la librarie sa vad

     

Lasă un răspuns

 
