RSS

Rezumat

11 Iul

Da, da, am fo` in delta, am incercat sa fac un post cu poze, da` nu mi-a placut cum a iesit, asa k mai asteptati😀. A fost super misto, am vazut pelicani si alte oratanii de prin delta, ne-am plimbat cu un vaporas, am facut plaja, baie, ne-am distrat la maxim.
In alta ordine de idei, ma supara o masea de minte de vreo doua zile de n-am aer. Creste si ea mititica, si vrea sa se afirme. Asa ca se explica de ce n-am avut rabdare sa pun pozele respective.
Se apropie 28 = liberty parade. Cine mai merge?😀
La humanitas n-am fost pentru ca mi-e rau, singurul lor unde am fost e farmacia non stop, slava domnului ca e aproape de mine. Partea buna e ca a asteptat sa vin din delta ca sa isi faca de cap [ maseaua]
Hugs and kisses.

 
4 comentarii

Scris de pe 11 Iulie 2007 în povesti

 

4 responses to “Rezumat

  1. krossfire

    11 Iulie 2007 at 11:18 AM

    Delta…detaliaza Delta😛

     
  2. albastra

    11 Iulie 2007 at 11:27 AM

    promit sa revin cu poze, dar, momentan nu imi place cum apar in pagina, si maseaua nu ma lasa sa am rabdare sa le asez.
    sa ne rugam sa`mi treaca cat mai repede😀

     
  3. cieloblu

    12 Iulie 2007 at 3:09 PM

    off topic (nu stiam unde sa las mesajul): merci ca m-ai adaugat in blogroll, si eu ma gandeam la acelasi lucru🙂

     
  4. albastra

    12 Iulie 2007 at 6:58 PM

    tot off topic:😉

     

Lasă un răspuns

 
