RSS

Cum era vorba aia: facerea de bine…?

13 Iul

De ce atunci când ajuti pe cineva esti bun, dar daca faci o mica greşeala, ai avut cele mai mişeleşti intentii din lume?
Adică, cineva de la o anumita firmă, avea nevoie de ajutorul meu, in niste chestii, am ajutat oamenii aia, n-am vrut sa primesc nimic in schimb, ca orice om bine intentionat. Dupa vreo 2 săptamani, este sesizata o greseala. Greşeala a fost facuta pentru ca cineva, care trebuia sa-mi furnizeze nişte date, mi le-a furnizat aiurea. Si de aici incepe harababura. Cum că eu am fost rau intentionata, si am vrut sa fac asa. Iar nea caisa, cel cu datele, nu recunoaste ca asa mi-a zis.
Asa ca, spuneti`mi voi cum era vorba cu facerea de bine, ca eu una niciodata n`am tinut cont de ea, si stiam ca e cel mai bine sa fac bine. Well…

 
4 comentarii

Scris de pe 13 Iulie 2007 în oameni...

 

4 responses to “Cum era vorba aia: facerea de bine…?

  1. rutza

    13 Iulie 2007 at 8:09 PM

    DAAAAAAA da da sunt de acord cu vorba asta, my god how weird it is, but how true!

     
  2. cieloblu

    13 Iulie 2007 at 11:21 PM

    am trecut de ‘n’ ori prin situatii in care se potrivea proverbul asta si mi-am dat seama ca e bine sa tin cont de el, ceea ce iti doresc si tie

     
  3. albastra

    13 Iulie 2007 at 11:25 PM

    cieloblu, din pacate si eu am mai trecut prin situatii asemanatoare, partea rea e ca de fiecare data imi spuneam: nu, a fost o concidenta ca s`a adeverit vorba asta…. dar cu dezamagire vad ca nu-i asa…

     
  4. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 12:54 AM

    confirm :<

     

Lasă un răspuns

 
