RSS

Votati delta!

13 Iul

Am citit aici cum ca putem vota cele 7 minuni ale lumii, m-am dus si eu pe site-ul asta, si am votat delta. Asa cum ziceam si intr-un alt post, zilele trecute fara sa citesc postul de pe blogul Tarei, am fost in delta, si a fost superb, e una din cele mai frumoase locuri in care am fost. Si am vizitat destule.
La dorinta lui krossfire  am pus si vreo 2 poze cu delta, ca tot e vorba de delta, si in postul asta, doar ca nu-mi place cum apar. Incerc sa-mi perfectionez metoda, si pe urma, am sa arat pozele😀 . Daca cineva are sfaturi, le astept cu nerabdare. Enjoy si nu uitati sa votati si voi delta.     
apusul in delta.jpg

pe canal.jpg

 
7 comentarii

Scris de pe 13 Iulie 2007 în barfa mica

 

7 responses to “Votati delta!

  1. ing3r

    14 Iulie 2007 at 6:10 PM

    Am votat si eu Delta!

     
  2. ing3r

    14 Iulie 2007 at 6:13 PM

    Super cele 2 poze puse de tine!

     
  3. krossfire

    14 Iulie 2007 at 9:36 PM

    Cu o camera profesionista ieseau si mai bine, dar tot te invidiez😀

    Merci de link.

     
  4. albastra

    14 Iulie 2007 at 10:37 PM

    crede-ma ca e super profesionista… doar k nush d c naiba apar asa, si vreau sa pun mai multe, da` nu`mi iese….
    cum sa fac? :-s ai idee, pls😀

     
  5. cieloblu

    16 Iulie 2007 at 10:15 AM

    poze perfecte de pus pe desktop :d

     
  6. albastra

    16 Iulie 2007 at 10:28 AM

    enjoy! daca vrei, iti mai dau, am o groaza🙂

     
  7. cieloblu

    16 Iulie 2007 at 9:32 PM

    i’ll keep that in mind. 10x

     

Lasă un răspuns

 
