RSS

Depresia

16 Iul

Depresia se caracterizeaza prin dispozitie depresiva,pierderea intereselor si a bucuriilor si o reducere a energiei…ce duce la o activitate diminuata.

MANIFESTARI

 


Simptome frecvente in depresie:
-tristete, neliniste interioara,impresia ca nu mai poti avea sentimente;
-gandire inceata si obositoare, gandire in cerc vicios, obsesii;
-inhibitie a vointei,incapacitatea de a lua o hotarare;
-postura garbovita, miscari lente, voce soptita si monotona;
-oboseala accentuata dupa un efort mic;
-reducerea capacitatii de concentrare si a atentiei;
-reducerea stimei si a increderii de sine;
-idei de vinovatie si lipsa de valoare;
-viziune trista si pesimista asupra viitorului;
-idei sau acte de auto-vatamare sau suicid;
-somn perturbat (mai frecvent insomnii);
-apetit diminuat.


 
3 comentarii

Scris de pe 16 Iulie 2007 în barfa mica

 

3 responses to “Depresia

  1. cieloblu

    16 Iulie 2007 at 9:33 PM

    :O cum se trateaza?

     
  2. albastra

    16 Iulie 2007 at 10:42 PM

    am sa ma documentez, cert e ca citind aceste simtome mi-am dat seama ca mult mai multi oameni au depresii decat am crezut eu

     
  3. rutza

    17 Iulie 2007 at 12:14 AM

    dap,alea sunt simptomele. si cand vezi un om deprimat internat la psihiatrie, te hotarasti sa nu mai spui niciodata „vai ce deprimata sunt ca nu mai au pantofii aia la mango (sau zara sau whatever)” :))

     

Lasă un răspuns

 
