RSS

Super Liberty 2007

30 Iul

Am revenit, la liberty a fost super. Atmosfera super cat despre muzica….😀 Abia astept Liberty Parade 2008😀.
In alta ordine de idei, sunt dezamagita de cati copii au fost. La 15-16 ani, si plini de impresii, care credeau k e super cool sa se imbranceasca in tine, si sa te calce😀 asta pana m`au calcat pe nervi, si le`am demonstrat ca nu e cool deloc.
Mi`a placut super mult, ca pe langa cei 5 prieteni cu care am plecat de acasa, acolo ne`am intalnit cu toti cunoscutii, si cu persoane care nu ne intalnisem de multi ani.
A fost super sa fii la mare, cu cei mai buni prieteni, cu care te intelegi din priviri, si stii ca n`ai cum sa`i superi cum nici tu nu te poti supara pe ei.
In alta ordine de idei, cineva ne`a furat unul din aparatele foto, cel cu capacitatea de stocare a pozelor cea mai mare, si cu care fusesem si la liberty, si cu care pozasem tot ce putea fi pozat.
Pai trebuia intr`un fel sa ne aducem aminte ca suntem in Romania. Din fericire am stat la cineva [o prietena] deci nu ne-am lovit de problemele cu cazarea.
Da, cand am stat pe plaja, m`am gandit la Vlad, ca asa ii promisesem, da cand am dat din breton la liberty, m`am gandit la Vlad k asa ii promisesem.
Cat am mai stat pe plaja m-am gandit si la Skandalouz si la ultima discutie😀 nisip, mare, verdeata, muzica… din astea….
In alta ordine de idei, cand am revenit, am vazut ca s-a inventat si blogul de manele… Ba mai mult nea caisa proprietarul mai face si spam…. si mai si critica alti bloggeri, ca nush ce si nush cum. Probabil deviza lui e: Pumnii mei carte nu stie.
Bun asa….
Inchei aici sa mai dorm putin, am ajuns la ora 03:30 acasa, si daca tot am liber si azi, m-am gandi sa mai dorm vreo 7 mii de ore. Voi reveni cu mintea mai limpede. Dar tot cu ritmurile Liberty on my mind.
Salutari celor care muncesc la ora asta. Si o zi cat mai racoroasa.
*Hugs and kisses*

 
4 comentarii

Scris de pe 30 Iulie 2007 în barfa mica

 

4 responses to “Super Liberty 2007

  1. vladp

    30 Iulie 2007 at 1:38 PM

    Doamne, am beneficiat de dublu gand din partea ta!
    peeeaaachy!🙂 Am auzit si eu ca a fost super! brava!

    ca sa te recompensez, iaca super melodie:

    enjoy (life),
    v.

     
  2. albastra

    30 Iulie 2007 at 4:02 PM

    super e putin zis😀
    ms de melodie
    la munte cum a fost?

     
  3. Skandalouz

    31 Iulie 2007 at 11:19 AM

    Si eu am avut o intalnire cu nisipul, marea (stii tu cine de fapt) in weekend in Vama😀 Rezultatul a fost satisfacator spre bun. Distractia de dupa tratative a fost pe masura.🙂

    P.S. Mai lasa niste somn si pentru altii :p

     
  4. albastra

    31 Iulie 2007 at 11:21 AM

    😀 stiu intalnirea ta din week`end
    ieri am dormit, azi muncesc😐

     

Lasă un răspuns

 
