RSS

Daca iti inchizi ochii acum, unde te imaginezi?

03 Aug

Imaginatia mea zboara numai catre un loc cu apa limpede, unde eu stau cu picioarele in apa si cu degetele de la picioare ma joc in nisip, si e bine, si lenevesc, si e liniste, si oriunde m`as uita, numai luciul apei se vede.
Mi-as face propria expozitie de scoici. M-as juca cu mainile in nisip. As sta asa stiind ca nu am nici o grija. M-as ridica doar cand ar fi timpul sa plec la Lepsa, si sa ma intalnesc cu Imparatul Verde😀 .
Voi unde va imaginati?

 
17 comentarii

Scris de pe 3 August 2007 în povesti

 

17 responses to “Daca iti inchizi ochii acum, unde te imaginezi?

  1. Skandalouz

    3 August 2007 at 5:15 PM

    Besides that, what about skiing on an endless slope?

     
  2. albastra

    3 August 2007 at 5:17 PM

    it would be nice, too🙂

     
  3. X

    3 August 2007 at 6:04 PM

    La un super concert trance, unde toata lumea e in delir si extaz!!!

     
  4. albastra

    3 August 2007 at 6:15 PM

    cum ar fi… liberty parade, sau richie hawtin?😀

     
  5. X

    3 August 2007 at 6:17 PM

    Din pacate nu am fost la Liberty Parade, la Richie Hawtin ma voi duce😉

     
  6. MARIUS

    3 August 2007 at 6:22 PM

    IN VAMA!

     
  7. Andrada

    3 August 2007 at 6:32 PM

    Pe Coasta De Azur

     
  8. albastra

    3 August 2007 at 6:36 PM

    @ X
    have fun😀

     
  9. cieloblu

    3 August 2007 at 11:58 PM

    far and away : d

     
  10. Me

    4 August 2007 at 9:10 PM

    Pe un pisc de munte.

     
  11. andreir

    6 August 2007 at 4:48 PM

    In piscina hotelului bulgaresc la care ma duc la sfarsitul lui August🙂

     
  12. albastra

    6 August 2007 at 5:02 PM

    Distractie placuta😉

     
  13. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 11:35 AM

    in Fagarash :< sau ma rog , pe un munte oarecare : )

     
  14. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 12:22 PM

    ^.^ aseara am planificat cu prietenii mei, urmatoarele 2 week`end`uri, si ambele vor fi la munte😀

     
  15. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 12:23 PM

    si credeam k tu vei fi mai romantic :>

     
  16. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 1:16 PM

    al saselea tau simt incorporat detecteaza cat de romantic este o persoana ? daca nu , spune-mi si mie cum ti-ai dat seama despre mine ce si cum😛

     
  17. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 1:17 PM

    ti`am zis k te`am citit dupa mers😀

     

Lasă un răspuns

 
