RSS

Prieteni? Me, myself and I

20 Aug

Adica, crezi k esti inconjurat de prieteni, dar la un moment dat, knd ai nevoie de ei aproape,de un sfat, or smth, nu e nici unu` aproape. Iar tu le esti alaturi, si la bine si la rau.
Cum vine treaba asta?
Asa ca m`am suparat ca Pacala pe sat😀 si mi`am petrecut duminica in casa. Am vazut Simpsons The Movie, si I Now Pronounce You Chuck and Larry. Sort of funny…. de Simpsons imi era dor, si de lumea lor oarecum perfecta, si de copilarie, iar comedia cu Chuck si Larry e cat de cat actuala, si merita vazuta.

I Now Pronounce You Chuck and Larry:

Simpsons The Movie:

Si stateam si ma gandeam…. pana la urma… ce`i cu prietenii astia? Cum si cand sunt prieteni? Eu una mereu bag mana in foc ca sunt my best friends, si intotdeauna mi se demonstreaza k gresesc.
Nice, huh?

 
3 comentarii

Scris de pe 20 August 2007 în filme, oameni..., recomandari

 

3 responses to “Prieteni? Me, myself and I

  1. cieloblu

    20 August 2007 at 10:45 PM

    pai tu bagi mana in foc pt ei, iar ei nu mai fac nimic, ca ‘efortul’ e asigurat din partea ta. i know the feeling

     
  2. albastra

    21 August 2007 at 12:33 AM

    bad feeling

     
  3. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 12:02 PM

    nu mai exista asa ceva in zilele astea : ) „prieten” la aia ma refer :p

     

Lasă un răspuns

 
