RSS

Toleranta

21 Aug

“Discordia este marele rau al speciei umane, iar toleranta singurul leac.”
De-a lungul timpului am cunoscut o multime de oameni, care intr-un fel sau altul mi-au marcat existenta si evoluţia mea ca fiinta umana. Din pacate relatiile umane pe cat de repede se leaga…pe atat de repede se dezleaga, iar firul care innoada o relatie interumana este un fir de paianjen. Relatiile interumane refacute, cer mai multa grija decat cele care nu au fost rupte niciodata.
Cateodata imi este dor de acei oameni care nu i-am vazut demult, chiar daca mi-au facut rau, chiar daca mi-au fost prieteni, chiar daca nu.
Timpul, distanta, factorii externi distrug orice relatie umana care nu este innodata de incredere, prietenie si toleranta.

 
Un comentariu

Scris de pe 21 August 2007 în barfa mica, oameni...

 

One response to “Toleranta

  1. calindiaconu

    2 Decembrie 2009 at 7:49 PM

    Ar trebui sa ne iubim mai mult si sa ne dorim conducatori de tipul „facatori de pace”.
    http://calindiaconu.wordpress.com/2009/12/02/despre-toleranta-citind-la-scrisoarea-lui-john-locke/

     

Lasă un răspuns

 
