RSS

Exista suflete pereche?

30 Aug

Una din multele intrebari pe care un om si le pune atunci cand filozofeaza despre viata cu sine insusi este: „exista suflete pereche?”. Este adevarat ca jumatatea mea se afla undeva pe aceasta planeta iar destinul ne va uni caile intr-o buna zi? Cum vom stii care este sufletul nostru pereche si vom stii cu adevarat sa il pretuim atunci cand il vom intalni?

Sunt intrebari la care nimeni nu poate raspunde aducandu-ne dovezi pentru a convinge de un raspuns oricare ar fi acesta. Nu putem sa luam seama decat de parerile subiective ale celor care cred ca au trecut printr-o asemenea experienta. Povestea unor cupluri, in care dragostea inca mai dainuieste dupa 50, 60 de ani de casnicie, ne plac si ne emotioneaza, probabil ne rapesc si o lacrima atunci cand apar la emisiunea „Din Dragoste”. Aceste povesti sunt o piatra grea care atarna balanta in favoarea existentei sufletelor pereche.

Ce este de fapt sufletul pereche? Este ceva catre care tinde orice suflet singuratic in cautarea unei alinari. Este idealul ce poate fi atins in materie de dragoste. Este o persoana care ne poate intelege, zambeste atunci cand facem o prostie, ne surprinde in fiecare zi cu gesturi marunte dar pline de importanta pentru noi, cineva alaturi de care simtim ca lumea se termina in locul in care stam imbratisati, al carei sarut ne face sa plutim, al carei voci ne face sa tresarim, al carui miros il recunoastem dintr-o mie. Sunt multe lucruri dupa care putem recunoaste sufletul pereche deci, atunci cand il vom intalni, vom stii cu adevarat ca este ceea ce cautam.

Viata este totusi nedreapta cu unii dintre noi. Nu toti isi intalnesc sufletul pereche sau atunci cand o fac nu stiu sa pretuiasca comoara peste care tocmai au dat. Ce se intampla cu acesti oameni? Se implica si mai apoi se casatoresc cu persoane alaturi de care au facut un compromis? Sunt ei oare multumiti de alegerea pe care au facut-o sau sunt condamnati la nefericire alaturi o alta persoana care nu este sufletul lor pereche, alinandu-se cu gandul ca sufletul pereche este un concept utopic…

 
86 comentarii

Scris de pe 30 August 2007 în oameni...

 

86 responses to “Exista suflete pereche?

  1. cieloblu

    30 August 2007 at 2:52 PM

    nu cred ca sunt condamnati la nefericire, poate la resemnare

     
  2. albastra

    30 August 2007 at 4:57 PM

    sau poate la o continua cautare

     
  3. blu

    30 August 2007 at 11:18 PM

    de ce nu? fiecare cauta si continua sa caute pana ajunge la un motiv sa se opreasca din cautari. nu?

     
  4. albastra

    30 August 2007 at 11:21 PM

    true!🙂

     
  5. mirandolina

    31 August 2007 at 10:24 AM

    eu stiu ca sufletul meu pereche se plimba cu o tipa blonda, proasta si isi fac veacul pe la bamboo sau alte locuri de genul asta in care eu nu as calca, DAR daca el e prost si nu ma vede, ce pot sa fac?

     
  6. albastra

    31 August 2007 at 12:09 PM

    poate nu e el „teh oan”

     
  7. mirandolina

    31 August 2007 at 5:54 PM

    ba da… de=aia nu ne cunoastem inca, pt ca il tine alta ocupat! =)) =))

     
  8. blu

    1 Septembrie 2007 at 3:23 PM

    hahaha ma tavalesc pe jos de ras =))

     
  9. mirandolina

    4 Septembrie 2007 at 11:08 AM

    :)) pai nu? de ce nu ne intalnim? ‘if there;s a soulmate for eevryone’? , vorba cantecului?

     
  10. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 1:12 PM

    nu exista asa ceva : )

     
  11. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 1:20 PM

    😕 de unde stii tu?

     
  12. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 1:31 PM

    pai eu nu cred pana nu vad…si cum nu ma uit la Din Dragoste … =)

     
  13. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 1:35 PM

    credeam k ai motive mai intemeiate. ^.^
    stii tu ca se zice ca trebuie sa crezi pana la proba contrarie

     
  14. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 1:42 PM

    eu sunt mai anapoda mai🙂

     
  15. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 1:43 PM

    pai de aia ti`am zis eu nazdravan😀

     
  16. Didy

    17 Septembrie 2009 at 6:14 PM

    daca pentru toti exista un suflet pereche dar nu toti il gasim sau il pretuim atunci what’s the point? eu credeam ca exista dar acum nu mai cred… intotdeauna ne va dezamagi cineva, viata ii nedreapta iar iubirea nu mai prea exista… sau nu pentru toti… eu una am renuntat sa mai cred in asa ceva… there’s just disappointment, suffering and tears

     
  17. santos

    17 Septembrie 2009 at 8:32 PM

    @Didy: ai un nume care-mi trezeste oarece amintiri…..ti-as recomanda (calduros) vizionarea unui film care o sa-ti schimbe ideile despre relatia pe care tu ai incetat sa o mai cauti.
    In traducere libera s-ar intitula „Intinlire cu Joe Black”(Meet Joe Black). Eu L-am vizionat de vreo 70 de ori si ,de fiecare data, il privesc fascinat ca si cand l-as vedea pentru prima data.
    Bineinteles ca este invitata si amfitrioana la film….

     
  18. Se stie el

    17 Septembrie 2009 at 8:54 PM

    @didy diddy90? tind sa te confund cu cineva drag mie

     
  19. Se stie el

    17 Septembrie 2009 at 8:55 PM

    @ albastra :(( mi ai invinetit ochiul

     
  20. Didy

    17 Septembrie 2009 at 9:23 PM

    santos, am vazut filmul mai demult dar mersi mult:* cred ca v-ati facut o parere gresita despre mine… pur si simplu am suferit foarte mult, doar eu stiu ce rau a fost si mi-e frica sa nu se intample asa din nou… si mi-e atat de usor sa zic ca iubirea ii o prostie si alte chestii chiar daca stiu in adancul sufletului ca nu-i adevarat… am intalnit niste persoane deosebite, le-am iubit mult, a trecut… recent s-a intamplat ceva care m-a dat cu totul peste cap… sunt o fire fff optimista, mereu imi incurajez prietenii si ii ajut sa treaca peste orice probleme au dar de data asta eu am avut nevoie de asta… m-am schimbat un pic datorita a ceea ce mi s-a intamplat si mi-am zis ca e mai usor ca oricand ma intreaba cineva sa zic ca nu merita sa iubesti desi cu siguranta merita… oricum daca o sa il intalnesc pe „the one” oricat de broken sunt acum si chiar daca o sa mai fiu si atunci cu siguranta o sa il iubesc pentru ca after all… all we need is love:D scuzati pt romanul asta dar aveam nevoie sa ma descarc… multumesc si sper ca n-ati ramas cu o impresie gresita

     
  21. albastra

    17 Septembrie 2009 at 10:05 PM

    @ didy
    nu ne`ai lasat o impresie gresita, sincer, am putea chiar sa ne luam de mana, sau sa facem un club ceva, pentru ca si eo is cam la fel
    @ se stie el
    da, ti l`am invinetit :)))
    @ santos
    deloc sarcastic? ce se intampla, doctore?😀

     
  22. santos

    17 Septembrie 2009 at 10:12 PM

    @se stie .. :nu stiu de ce,ma simt satisfacut….
    @Didy:de ce iti faci griji?……nu esti nici prima si nici ultima persoana care are o deziluzie in viata….demonstrezi ca esti vie,deci existi!
    Filmul poti sa-l revezi caci de fiecare data o sa-i dai o interpretare noua,adaptata momentului respectiv.Numai de bine!
    @albastra: „ai-en-gi” cu ce sa te cinstesc pentru echimoza avatarului?

     
  23. santos

    17 Septembrie 2009 at 10:19 PM

    @albastra: Uaaaauuu,imi cazu fisa!!!!…..esti in pragul unei mari raspantii din viata ta si nu stii cum sa procedezi. Hmmmm,vei sti sa faci alegerea justa?(sper sa nu trebuiasca sa alegi intre Colibasi si persoana iubita :)) )

     
  24. santos

    17 Septembrie 2009 at 10:25 PM

    P.s. imi spun (goagalu”,care este) ca sunt un pic depasit de renominalizarile localitatilor din Romania si ca trebuia sa scriu Mioveni…..la Colibasi a ramas parnaia…..oare ,gura pacatosului,….?

     
  25. albastra

    17 Septembrie 2009 at 10:41 PM

    @ santos
    wordpressu` a ales avatarul, eu n`am cum sa`l aleg :)))) dar mi se pare ca le alege tare binisor :)))
    dar nu refuz cinstea din partea ta :)))
    si nu, n`am de ales intre flausat si mioveni, ca alegeam mioveniu`. plecam in pas saltat catre mioveni daca era, dar, mai am de asteptat un an pt mioveni

     
  26. albastra

    17 Septembrie 2009 at 10:46 PM

    oricum, trebuie sa recunosc ca blogul meu n`ar mai fi la fel fara santos si se stie el.
    :))

     
  27. santos

    17 Septembrie 2009 at 10:57 PM

    „Ai sa ma ierti ca sunt labilitate
    Ca trec peste extreme fulgerând,
    Ai sa ma ierti preablânda mea de toate,
    Eu sunt nemuritorul tau de rând.
    Ai sa ma ierti ca nu pot fara tine
    Si daca n-ai sa poti si n-ai sa poti
    Mie pierzându-te-mi va fi mai bine
    Eu tristul cel mai liber dintre toti.”

     
  28. albastra

    17 Septembrie 2009 at 11:06 PM

    „S-a dus amorul, un amic
    Supus amândurora,
    Deci cânturilor mele zic
    Adio tuturora.

    Uitarea le închide-n scrin
    Cu mâna ei cea rece,
    Şi nici pe buze nu-mi mai vin,
    Şi nici prin gând mi-or trece.

    Atâta murmur de izvor,
    Atât senin de stele,
    Şi un atât de trist amor
    Am îngropat în ele!”

     
  29. santos

    17 Septembrie 2009 at 11:20 PM

    „Prea mult un înger mi-ai părut
    Şi prea puţin femeie,
    Ca fericirea ce-am avut
    Să fi putut să steie.”
    ––––––––––––––-

     
  30. albastra

    18 Septembrie 2009 at 9:20 AM

    amin! :))

     
  31. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 11:21 AM

    @ santos : acum nu trebuie sa spui tuturor ce ai facut tu la-baie si cat de bine te ai simtit. pastreaza satisfactia. asa vei fi considerat un adevarat barbat in continuare. nu ti dezamagi fanele cu declaratii ce ti tradeaza intimidatea.

    @albastra multumesc esti o doamna. dar in continuare nu stiu cu ce am gresit?

     
  32. santos

    18 Septembrie 2009 at 12:20 PM

    @se stie.. : de ce crezi ca baia este singurul loc unde se pot face unele chestii?….poate pentru ca nu ai fost prins nicioadata acolo si ti se pare un loc sigur?!?….. de ce incerci sa-ti faci rau singur?!?
    cat despre fane….este unul:Fane la scara ailalta care ma saluta dar nu-i nimic serios.

     
  33. albastra

    18 Septembrie 2009 at 12:23 PM

    sunt o domnisoara ce… mea :))))
    n`ai gresit cu nimic, dar, daca te simti mai bine… ai observat ca ai aceeasi culoare la fata ca si santos? :))

     
  34. santos

    18 Septembrie 2009 at 12:28 PM

    @albastra: in afara de echimopza aia a mai suferit si alte traume?!?
    In ultimul timp este foarte irascibil(as putea spune),asemenea taurasului care vede naframa rosie fluturata prin fata.
    Poate l-a iritat faptul ca(pentru o clipa) mi l-ai facut partener de fraza…..si el cu baietii nu se stie comporta…hmmmm!!!

     
  35. albastra

    18 Septembrie 2009 at 1:22 PM

    din cate stiu eu n`a mai suferit si alte traume, cel putin, nu de la mine :))

     
  36. santos

    18 Septembrie 2009 at 2:26 PM

    …atunci il categorisesc la specia:”copilarie nefericita”…..

     
  37. Didy

    18 Septembrie 2009 at 4:35 PM

    @albastra: ar fi o idee sa facem un club:)) daca zici ca si tu esti la fel…:|
    @santos: mersi de film inca o data, oricum cum mi l-ai dat m-am hotarat sa il revad dar chiar asa… e doar un film… filmele intotdeauna au happy end, realitatea nu

     
  38. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 4:52 PM

    @albastra pai in loc sa ma faci si pe mine albastru, m ai facut mov? pff, asa ne a fost noua intelegerea? sa inteleg ca am mai scazut in ochii tai, ultima data cand am verificat eram albastru, si acum mov…

    @santos in ultima perioada vad ca esti foarte „perspicac”, poate scrii si o carte. Sunt multe genii neintelese printre noi, iar tu esti o specie aparte, asadar e nevoie de un tratament special. Iar noi cu totii te iubim asa cum esti.

     
  39. albastra

    18 Septembrie 2009 at 5:03 PM

    @ se stie el
    io te`am facut albastru, dar se pare ca wordpressu` te vrea mov
    si nu, n`ai scazut in ochii mei.
    apropo, sapt trecuta am fo` in orasu` tau de bastina, frumos, frumos…🙂

     
  40. Învăţătorul

    18 Septembrie 2009 at 5:59 PM

    Sufletul pereche chiar este un concept utopic, pana la un anumit punct.

     
  41. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 6:00 PM

    @albastra si eu unde eram? pff. n ai fi zis nimic. nu ca as fi fost pe acolo, dar puneam sa fii primita cu paine si sare :))

     
  42. albastra

    18 Septembrie 2009 at 6:38 PM

    da se stie
    am fost primita cu sare. in ochi!

     
  43. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 7:49 PM

    :))) cu lapte si miere atunci. sa vedem ce mai zici.

     
  44. santos

    18 Septembrie 2009 at 8:28 PM

    @Didy:Ai dreptate dar pe mine ma inspira (filmele).Cat despre happy end…ce sa zic…depinde din ce unghi privesti…si daca esti dispusa sa te lasi transportata de actiunea filmului in sine,uitand ca esti un simplu spectator.
    @albastra: ce facem cu asta micu?!?…tot bazaie pe aici…eu i-as da „ignore” dar nu sunt sigur ca savureaza mesajul din plin. Sa-mi pun mintea cu el,mi se pare pueril…..hmmmmm!!!…’ushhh-ce sa fac.
    @se stie..: despre ce vorbeam?

     
  45. albastra

    18 Septembrie 2009 at 8:56 PM

    @ se stie el
    mersi, dar prefer sarea in oki, sunt alergica la miere, remember ? :))))
    @ santos
    sunt convinsa ca a vrut doar sa te tachineze🙂

     
  46. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 9:35 PM

    @albastra pentru tine orice drago, doar sa ma primesti si pe mine in clubul tau intr o seara, caci s a dus vestea.
    mai e gp ul manager sau s a schimbat?
    de cand n am mai fost la club… uff ce dor mi s a facut, pana ce si de camiloi. :)))

    @santos ….da. si tu musti mana care te hraneste. urat. urat din partea ta

     
  47. albastra

    18 Septembrie 2009 at 9:40 PM

    nu mai e gp si nici camiloiu`
    am facut restructurari :))))
    te astept la club in vizita!

     
  48. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 9:51 PM

    am sa trec incognito. sa verific daca ma recunosti… dupa parfum stiu ca e cam intuneric pe acolo, de ce sa nu profit?
    camiloiul ce a patit? a murit de sete in desert?😦

    @joc chilotii ea: poate m treci pe aici sa ne lamuResti

     
  49. albastra

    18 Septembrie 2009 at 9:53 PM

    dupa parfum, evident :))

     
  50. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 10:17 PM

    n as fi zis :))

     
  51. albastra

    18 Septembrie 2009 at 10:19 PM

    da… soc! :))

     
  52. Se stie el

    18 Septembrie 2009 at 11:11 PM

    n as indrazni sa plusez … si cu lamaie :))

     
  53. santos

    19 Septembrie 2009 at 12:05 AM

    pas-parol!

     
  54. albastra

    19 Septembrie 2009 at 10:34 AM

    @ se stie el
    sa vezi ce plusez eu c`o echimoza la ochiul tau stang, cu prima ocazie :)))) :-„

     
  55. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 3:17 PM

    @ albastra
    si doar citisem eu ceva pe avatarul tau, dar e scris prea mic nu stiu de ce dar de ochi parca nu scria nimic. Aparatoare din titan stii ca mi luasem, dar pt ochi nu aveam nimic… imi voi lua cu siguranta. vad ca se lasa cu machiaje :))

     
  56. albastra

    19 Septembrie 2009 at 3:23 PM

    AHAHAHAHAHA pai stiam ca ai armura din titan, dar cal alb nu.
    iti recomand o masca din titan :)))

     
  57. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 3:47 PM

    nu m a mai invitat nimeni la bal mascat 8->
    cu dansurile de societate cum stai?

     
  58. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 3:48 PM

    pun pariu ca santos e invidios pe mine. de fapt cred ca tot clubul „La albastra” este… pana ce si EA …

     
  59. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 3:52 PM

    si daca vin si cu cal sa vedem ce mai zici?
    cum preferi ? calare sau nu? ca sa stiu cum il echipez :))

     
  60. albastra

    19 Septembrie 2009 at 3:55 PM

    pai mereu mi`am dorit sa vad un calaret fara cap =))

     
  61. albastra

    19 Septembrie 2009 at 3:56 PM

    deci pe cal!

     
  62. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 3:57 PM

    stii tu „ochi pt ochi – echimoza pt cap” :-„

     
  63. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 3:58 PM

    sa te tii bine in sa.. s ar putea sa fie naravas si sa te arunce … si atunci vom vedea albastra sub cal :)))

     
  64. albastra

    19 Septembrie 2009 at 3:59 PM

    dada, vorba cantecului :)))

     
  65. albastra

    19 Septembrie 2009 at 4:00 PM

    da` cine a zis ca se urca pe cal ?

     
  66. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 4:01 PM

    tu. in comentul 61. cum era cantecul? „o freci cu mainile reci”

     
  67. albastra

    19 Septembrie 2009 at 4:04 PM

    eo ziceam sa vii tu pe cal :))

     
  68. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 4:05 PM

    zise ea… si eu care credeam ca esti din GL nu din BZ…

     
  69. albastra

    19 Septembrie 2009 at 4:07 PM

    care`i faza cu bz?

     
  70. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 4:17 PM

    la buzau o intorci cum vrei tu.
    niste desene rupestre sau tribale? cu fistic sau cu frisca?

     
  71. joschilotii

    19 Septembrie 2009 at 11:31 PM

    @Se stie el
    Despre cei rătăciți în deșert numai de bine!

     
  72. Se stie el

    19 Septembrie 2009 at 11:52 PM

    @ Jos chilotiii scuza ma dar chiar n am inteles la ce anume te referi! poti sa fii mai explicita?…. in declaratii

     
  73. joschilotii

    20 Septembrie 2009 at 12:11 AM

    Vorbeam de camiloi🙂

     
  74. Se stie el

    20 Septembrie 2009 at 9:48 AM

    @jos chilotii: aa, binenteles ca despre camiloi vorbeai. eram atat de vrajit de albastra incat nu mai vedeam nici in stanga nici in dreapta. Merita cu desavarsire sa fie regina clubului.

     
  75. albastra

    20 Septembrie 2009 at 12:52 PM

    @ se stie el
    cu frisca.
    hahahaha ma faci sa rosesc :)))

     
  76. Se stie el

    20 Septembrie 2009 at 7:07 PM

    voi avea grija sa te fac la loc albastra. un ochi, o mana … rupta. albastra din cap pana n picioare:)) apoi frisca deasupra.
    cu cireasa sau fara?

     
  77. albastra

    21 Septembrie 2009 at 12:07 AM

    depinde unde pui cireasa😀

     
  78. Se stie el

    21 Septembrie 2009 at 12:26 AM

    unde trebuie, binenteles. Te ai indoit vreodata de imaginatia sau de desteritatea mea?

     
  79. Se stie el

    21 Septembrie 2009 at 12:27 AM

    dexteritatea* uite vezi? deja am inceput sa ma emotionez cu gandul la cireasa. imi tremura mana pe tastatura.

     
  80. albastra

    21 Septembrie 2009 at 12:33 AM

    hahahaha
    nu m`am indoit de nimic legat de tine, da` vroiam sa stiu io exact unde pui cieasa aia… e de mai?

     
  81. Se stie el

    21 Septembrie 2009 at 12:37 AM

    mnu. e dinaia mai carnoasa… deci de iunie. tie care ti plac m mult? n as vrea sa dezamagesc stapana clubului.

     
  82. albastra

    21 Septembrie 2009 at 12:40 AM

    carnoase imi plac draga :))) dar daca sunt mai acre, astept sa se coaca, nu`i problema :)))

     
  83. Se stie el

    21 Septembrie 2009 at 12:42 AM

    tocmai asta ma pregateam sa ti spun. acre… nu prea ai avea ce face cu ele. Asa ca ti fac rost de una coapta bine. cu sau fara vierme?… in … tequilla zic .

     
  84. albastra

    21 Septembrie 2009 at 12:44 AM

    viermii sa ti`i bagi in buzunarul de la piept :))

     
  85. Se stie el

    21 Septembrie 2009 at 12:45 AM

    dezamagitor😦. mai incearca. stiu ca poti mai mult de atat. dar nu vrei sa faci impresie artistica

     
  86. suschilotii

    16 Decembrie 2012 at 7:15 AM

    Exista suflete pereche reprezentate prin Yin si Yang ! Nu este nevoie sa se caute reciproc.Este suficient ca emitatoarele si receptoarele lor sa functioneze pe aceasi lungime de unda.

     

Lasă un răspuns

 
