RSS

Toamna

04 Sep

Nu stiu de ce, mereu toamna ma face sa fiu melancolica.
Imi aduc aminte de prima zi de scoala, de mirosul rechizitelor, de sortuletul albastru pe care trebuia sa`l purtam [toata lumea il stie] 😀 de abecedar.
De bunicul meu, care imi facea castane coapte.
De zilele de scoala, si diminetile cand ma trezea mama si ma duceam la scoala, si mi se parea atat de naspa, si atat de complicata viata…. cum sa ma duc la scoala in fiecare zi? [ eram clasa 1😀 ] si ma gandeam ca daca termin scoala, voi scapa si de griji, da` de unde, ca apar altele mai mari.
Imi aduc aminte de papusi, si perioada pana sa ma duc la scoala.
Cand eram mica, toamna vedeam mereu stoluri de pasari calatoare, si incercam sa`mi imaginez unde se duc, si ce fel vad ele oamenii de acolo de sus.
Toamna imi rascoleste cele mai multe amintiri.

 
14 comentarii

Scris de pe 4 Septembrie 2007 în povesti

 

14 responses to “Toamna

  1. mirandolina

    4 Septembrie 2007 at 6:33 PM

    ziua mea e in 15 septembrie, iti imaginezi ce happy eram in fiecare an in prima zi de scoala, nu? trebuia sa le duc bomboane si sa stau in fata clasei sa imi cante colegii ‘la muti ani’…yeeey!

     
  2. albastra

    4 Septembrie 2007 at 7:28 PM

    😀 nice!
    a mea e pe 15 aprilie, si mai mereu eram in vacanta de paste

     
  3. cieloblu

    4 Septembrie 2007 at 9:05 PM

    ce-mi aduc eu aminte de prima zi de scoala e ca m-a zgaltait mama rau ca nu vroiam sa raman acolo si ea intarzia la serviciu; aveau eu un feeling de atunci ca nu e buna scoala :d

     
  4. albastra

    4 Septembrie 2007 at 9:13 PM

    haha, da` tot te`ai dus

     
  5. mirandolina

    5 Septembrie 2007 at 12:35 AM

    mai tineti minte cum ne prosteau parintii ca ‘scoala e serviciul tau de-acum inainte’, hahaha…eu ii tot explicam mamei ca trebuie sa mergem impreuna la serviciul asta, ca eu nu ma descurc fara ea😀 si ea ma tot mintea, ca vine😀

     
  6. cieloblu

    5 Septembrie 2007 at 2:07 PM

    da, pai n-am scapat de ea

     
  7. albastra

    5 Septembrie 2007 at 4:04 PM

    haha, eu imi aduc aminte ca plangeam sa ma dea si pe mine mama cu ruj, si ma dadea cu capacul😀
    alta amintire [stim cu totii ca ce n`aveam voie sa facem, aia faceam, iar iarna, cum ajungeam afara ne dadeam fularul si manusile jos, dupa caz, si fesul] parintii unei prietene, mereu ii ziceau: vezi, cum iesi din scara, dai jos fes, fular, manusi.
    ea niciodata nu le dadea jos, pentru ca nu vroia sa faca cum ziceau parintii ei😀

     
  8. albastra

    5 Septembrie 2007 at 4:05 PM

    @ cieloblu: da` si cand o sa scapi…😀

     
  9. mirandolina

    5 Septembrie 2007 at 6:39 PM

    excelent!

     
  10. cieloblu

    5 Septembrie 2007 at 11:48 PM

    pai eu cred ca am scapat🙂

     
  11. cieloblu

    7 Septembrie 2007 at 2:46 PM

    detail: n-am scapat atunci de mama care ma tot trimitea, am scapat insa de scoala deocamdata

     
  12. Danutz

    13 Septembrie 2007 at 1:36 PM

    am vazut odata un ghiozdan pe care scria: school is for suckers. si deasupra erau desenati in stil beavis&butthead doi nefericiti pedepsiti de profesor. mi-a placut…

     
  13. albastra

    13 Septembrie 2007 at 1:49 PM

    nice!😀

     
  14. Danutz

    13 Septembrie 2007 at 2:28 PM

    😉
    stay away from it that’s all i can say!

     

Lasă un răspuns

 
