RSS

Reclame

05 Sep

Da, imi plac reclamele😀



 
7 comentarii

Scris de pe 5 Septembrie 2007 în barfa mica

 

7 responses to “Reclame

  1. Cip-Cirip

    7 Septembrie 2007 at 11:12 PM

    …si mie😀

     
  2. blu

    9 Septembrie 2007 at 11:11 PM

    si mieeeeeeeeee🙂

     
  3. andreir

    10 Septembrie 2007 at 5:47 AM

    Tre’ sa-mi fac niste mea pulpa : Am furat de la tine reclama nr.2😦

     
  4. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 1:31 PM

    prea tare aia ultima cu handicapatu de copil cum urla pe podea =))

     
  5. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 1:34 PM

    =)) aia e geniala, e una din reclamele mele preferate de ani buni

     
  6. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 1:42 PM

    da , nici eu nam vazut-o acum prima oara , dar ma face sa rad tot timpul🙂

     
  7. Învăţătorul

    2 Ianuarie 2010 at 4:11 PM

    =))) faine reclamele. si mie imi plac.
    moartea era la bere cu mine!!! ;))

     

Lasă un răspuns

 
