RSS

Fairytale Gone Bad – Sunrise Avenue

18 Sep
 
6 comentarii

Scris de pe 18 Septembrie 2007 în recomandari

 

6 responses to “Fairytale Gone Bad – Sunrise Avenue

  1. cieloblu

    18 Septembrie 2007 at 1:21 PM

    ghici ce-am ascultat dimineata la prima ora??? coincidentele astea…:d

     
  2. andreir

    18 Septembrie 2007 at 4:22 PM

    Misto.

     
  3. albastra

    18 Septembrie 2007 at 5:31 PM

    @cieloblu:😀 stiam eu k exista telepatie…

     
  4. cieloblu

    18 Septembrie 2007 at 6:22 PM

    dadada!!🙂

     
  5. albastra

    18 Septembrie 2007 at 6:28 PM

    [in coincidente nu cred]😉

     
  6. mirandolina

    20 Septembrie 2007 at 10:45 AM

    si eu am descoperit piesa asta cand am fost in ungaria, e la fav videos pe youtube :D:D:D

     

Lasă un răspuns

 
