RSS

Spune STOP gumelor! / Petitia lui Botache.

01 Oct

După cum a promis, Botache, s-a ţinut de cuvant:
„Ti s-a intamplat vreodata sa mergi la alimentara pentru a cumpara ceva, iar cand ai plecat sa constati ca iti lipsesc cateva monede, in locul carora ai primit ori o guma, ori o bomboana? Vrei ca alimentarile sa fie obligate sa dea marunti ca rest, in loc de alte produse? Vrei ca Monetaria Nationala sa asigure destule monede, pentru ca restul sa ajunga si in buzunarul tau?
SEMNEAZA ACEASTA PETITIE!
http://www.petitieonline.ro/petitie/spune_stop_gumelor_spune_da_monedelor_-p64600041.html

E o petiţie interesantă, eu una, m-am săturat să primesc gumiţe sau caramici expirate.
O dată intr-o discutie, cineva mi-a zis ca marunţisul lipseşte din ţărisoara noastra pentru ca sunt ţinuti in pusculiţe. Atunci am zis ca e imposibil ca asta sa fie lipsa mărunţişului. Astăzi când am dat un mass cu mesajul de mai sus, mi s-a raspuns de la un cunoscut:
marian: pai cum sa ne dea daca toti marunteii sunt la noi in pusculite?
me: eu n-am pusculita
marian: eu da!
marian: si nu e goala deloc
Si nu e singurul amic care procedează aşa.

Cine ştie… poate şi asta e unul din motivele pentru care nu-s mărunţei.
Oricare ar fi motivul…. ar trebui sa se mai faca mărunţei si sa se dea in circulaţie.
Petiţia o găsiţi aici.
Vă recomand să o semnaţi şi să o daţi mai departe.

 
7 comentarii

Scris de pe 1 Octombrie 2007 în recomandari

 

7 responses to “Spune STOP gumelor! / Petitia lui Botache.

  1. Botache

    2 Octombrie 2007 at 1:09 PM

    Nu am notorietatea proteveului. Uite cate semnaturi au strans ei si uite ce putine am strans eu. :-<

     
  2. albastra

    2 Octombrie 2007 at 2:34 PM

    stai linistita, k asta e doar inceputul, in plus, nimeni nu agreeaza proteveu`😉

     
  3. Botache

    2 Octombrie 2007 at 10:08 PM

    Nush ce sa zic, incepe sa ma descurajeze numarul.:))

     
  4. albastra

    2 Octombrie 2007 at 10:16 PM

    curaj voinicii mei😀

     
  5. machiavellian

    3 Octombrie 2007 at 8:28 PM

    Scuza-ma, dar daca faci bani si ii dai in circulatie produci inflatie. Nu e tocmai cea mai buna idee, nu?

     
  6. rutza

    3 Octombrie 2007 at 10:30 PM

    ce frumos arata blogul tau acum!!! foarte foarte frumu🙂

     
  7. albastra

    4 Octombrie 2007 at 1:46 AM

    @ machiavellian: pai trebuie sa traiesc si eu din ceva, nu? iar daca arat profesorilor din facultate k am fost un bun student si sunt un bun inginer, e totul perfect, in plus nu as fi prima kre produce masini.
    iar daca am bani… n`am cum sa nu`i dau in circulatie😛 saltea de bani nu as vrea sa`mi fac😀
    @ rutza: multumesc, de asemenea😉

     

Lasă un răspuns

 
