RSS

Stop torturarii animalelor!

01 Oct

Tag de la Tara.
Trebuie sa semnez petita, sa incarc pe blog o poza cu animalul personal si sa dau mai departe tagul. Petitia se semneaza aici: http://www.protv.ro/petitie.php.
Cainele meu, Teky, il am de 14 ani. Nu are nici o poveste trista, din fericire. Am mai avut si pesti, care au murit acum un an.
Petita am semnat`o acum cateva zile.
Mai departe dau „lepsa ” catre gospodina ratata care ma inveseleste mai mereu, cieloblu , mirandolina, [nu`i tag cu avioane😀 ] . Cine mai vrea… e invitat sa se serveasca🙂 .

imagine66.jpg

 
15 comentarii

Scris de pe 1 Octombrie 2007 în barfa mica

 

15 responses to “Stop torturarii animalelor!

  1. cieloblu

    1 Octombrie 2007 at 9:03 PM

    m-am achitat
    sa ma stergi de pe lista cu datornici🙂

     
  2. mirandolina

    1 Octombrie 2007 at 11:57 PM

    eu am semnat petitia saptamana trecuta, insa tocmai am gasit poze cu Joska, am sa le pun zilele astea😛

     
  3. albastra

    2 Octombrie 2007 at 1:06 AM

    😀 asteptam cu interes

     
  4. albastra

    2 Octombrie 2007 at 4:49 PM

    pentru o secunda am zis ca esti spam😀

     
  5. scorpius

    2 Octombrie 2007 at 6:12 PM

    aproape… nu, ca de aceea avem Akismet!

     
  6. albastra

    2 Octombrie 2007 at 10:16 PM

    sa stii ca ai si tu dreptate🙂

     
  7. rutza

    3 Octombrie 2007 at 2:33 PM

    eh, ce, cezar pricop era spam, cu tot askimetu meu, l-am gasit in comentarii

     
  8. albastra

    3 Octombrie 2007 at 2:43 PM

    😀 gand in gand, tocmai ma gandeam sa`ti las un coment, in care sa`ti admir noul look al wordpress`ului😉

     
  9. rutza

    3 Octombrie 2007 at 10:43 PM

    i thank thee very much, tocmai ce te-am laudat si eu pe tine, ce mai, nu ne suportam astazi :))

     
  10. albastra

    4 Octombrie 2007 at 1:43 AM

    pai am vazut k ai skimbat look`ul si m`am gandit sa nu fiu mai prejos😀

     
  11. Sky-Hunter

    18 Octombrie 2007 at 4:09 PM

    Unii oameni au rautatea asta declarata deja. Un individ, tocmai ce sustzine in ultimul meu post: „Din Bagdad, cu dragoste” ca ar omori un caine doar asa pentru palmares. Eu am incercat sa-i explica ca e „retardat” insa nu prea intelege asta.

     
  12. albastra

    18 Octombrie 2007 at 4:35 PM

    nu retardat, ci mai degraba psihopat!
    that kind of ppl makes me sick…😐

     
  13. Criti

    26 Octombrie 2007 at 6:50 PM

    Dragilor, haideti sa ne vedem miine la lansarea cartii de care vorbea Sky-Hunter, „Din Bagdad, cu dragoste”. E la 11 la Circul Globus in foaier si cred ca o sa fie fain. Am auzit ca un om la care tin mutl o sa faca o demonstratie cu ce poate face un maidanez „bine temperat”. Daca ati fost la Ziua Animalelor stiti deja despre ce vorbesc.

     

Lasă un răspuns

 
