RSS

Leapsa de la Botache

10 Oct

E despre administratia publica locala, pareri, impresii.
Pai sa puna tomberoane la tot pasu` k m`am saturat sa merg cu toate gunoaiele in mana, fara sa gasesc nici un cos de gunoi. Poate asa ar fi mai curat orasul.
Sa reamenajeze plaja & bazinele. Pentru ca, sincer…. sucks…
Sa imparta acele carti numite: „Codul bunelor maniere” si sa fie musai respectarea acestui cod…. pentru ca … din pacate….. unii chiar au nevoie sa-l citeasca.
Parcurile sa fie mai ingrijite.
Si sa fie un primar mai tanar naibii, nu mosii astia kre juri ca nu mai apuca urmatoarea candidatura, cu conceptii invechite, si care miros a molii [ok, nu i`am mirosit, dar nu e atat de greu sa`mi imaginez😀 ].
Saru` mana pentru leaps, o pasez spre: cieloblu, rutza, vlad, si alex.

 
5 comentarii

Scris de pe 10 Octombrie 2007 în barfa mica

 

5 responses to “Leapsa de la Botache

  1. Botache

    11 Octombrie 2007 at 9:43 AM

    Uf, uitai de faza cu tomberoanele. Si pe mine ma enerveaza treaba aia in Cluj.

     
  2. albastra

    11 Octombrie 2007 at 9:54 AM

    intrebarea e cam tampita, dar oamenii arunca gunoiul pe jos, sau il tin in mana pana la primul tomberon?

     
  3. andreir

    12 Octombrie 2007 at 12:30 AM

    Si eu ma lovesc de lipsa punctelor de colectare de gunoi. De obicei tin gunoaiele in buzunare pana la primul. Exceptand evident gunoiul care nu permite asta (de ex. hartia/punga de la hamburger plina de maioneza si ketchup etc.)

    Dar vad in asta o competitie : sunt nervii mei mai tari sau bulangismul lor? Si de obicei inving🙂

    … desi aceasta competitie ar trebui sa nu existe.

     
  4. albastra

    12 Octombrie 2007 at 8:25 AM

    corect, ar trebui sa nu existe, pentru ca ne dorim a fi o tara civilizata….cu toate ca….

     
  5. rutza

    16 Octombrie 2007 at 9:40 AM

    acum am vazut ca am primit leapsa. saptamana asta ,cand vin de la facultate, o voi onora. Pup!

     

Lasă un răspuns

 
