RSS

Black Sheep

11 Oct

In sfarsit, am vazut si eu filmul asta, despre care auzisem atatea, si primisem atatea recomandari. Trailer`ul mi s`a parut mult mai interesant decat filmul in sine. Ideea filmului mi se pare interesanta, dar filmul in sine, nu pot spune k e grozav…
Cum am mai spus, parerile sunt impartite.

P.S: Un film bun stie cineva? Un film la care sa te uiti si sa nu vrei sa se termine, se mai „fabrica” asa ceva? Pentru ca, sincer…. nu gasesc ceva de genu` deloc.
Si va rog sa nu recomandati PB pentru ca sunt addicted doar Lost.😀 tnx!

 
14 comentarii

Scris de pe 11 Octombrie 2007 în barfa mica, filme, recomandari

 

14 responses to “Black Sheep

  1. blu

    11 Octombrie 2007 at 4:53 PM

    singurul film pe care l-am vazut recent a fost Kundun-Viata lui Dalai Lama si niste desene. nu stiu daca e bun, mie mi-a placut

     
  2. albastra

    11 Octombrie 2007 at 4:54 PM

    un film bun nu se mai face in ziua de azi….😐

     
  3. Skandalouz

    11 Octombrie 2007 at 4:56 PM

    Oh da!! LOST!! Mai e pana pe 4 feb😦

     
  4. albastra

    11 Octombrie 2007 at 4:58 PM

    pe 1 decembrie apare! eu cel putin, asa stiu

     
  5. Botache

    12 Octombrie 2007 at 10:17 AM

    Film sau serial vrei?;;)

     
  6. albastra

    12 Octombrie 2007 at 12:24 PM

    film😀
    mi`a dat Skandalouz o lista, numita de mine Skandalouz`s List [dupa Schindler`s list] dar… am vazut km toate filmele alea😐
    deci… daca ai ceva bun… impartaseste si cu mine, te rog.

     
  7. Botache

    12 Octombrie 2007 at 1:39 PM

    Europene sau americane?

    Daca vrei europene, ia un pix: Los Amantes del Circulo Polar, Persona, Seventh Seal si Scenes from a marriage de-ale lui Bergman, Primavara, vara, toamna, iarna si primavara (cam asa e titlul, lung si greu de retinut, dar mi-a placut filmul) , La Mome (edith piaf:X) , Love actually (o comedioara draguta, nu e genul meu, dar asta a fost cute) , daca vrei, poti sa incerci ceva de Bunuel, desi eu nu ma omor dupa el. Se zic chestii bune despre L’age d’or, dar eu nu am putut sa ma uit la tot. Apoi mai e Pasolini, Teorema, Acattone, Le notte di Cabiria, Fellini La Strada. La dolce vita m-a plictisit la culme. Delicatessen, a lui Jeunet sau daca nu ai vazut inca Un long dimanche de fiancailles. Si hmm….tot de Julio Medem, Lucia y el sexo, si daca suntem in zona spaniola, incearca Almodovar. Mie nu mi-a placut.

    Preferatul meu e Bergman. Nu pe gustul tuturor, mai ales pentru ca e static si bogat in idei, iar noi traim intr-o era a vitezei si nu prea avem rabdare. Dar deh, merita incercat.

    Mai sunt multe, dar la cate filme am vazut la viata mea, chiar nu le tin minte pe toate.

    Ah, am uitat de rusi, care is next pe lista mea: Nostalghia, The mirror, Solyaris ale lui Tarkovsky. Si ah, daca nu ai vazut, Decalogul si cele trei culori Kieslowski. Stiu, stiu, nu e rus, dar acum mi-am adus aminte de el.

    Ah si de la noi romanii, Filantropica, Asphalt Tango si e Periculoso Sporgersi, ale lui Caranfil, care mie mi se par cele mai tari. Si ca sa fii in ton cu moda, ia baga si 4 3 2.

    Si gata. Ca am obosit. :))

     
  8. albastra

    12 Octombrie 2007 at 1:44 PM

    vai ce`i aici, saru` mana pentru recomandari….🙂 La mome, am vazut si cred k am sa`l revad pentru ca mi`a placut mult. Si love actually, in rest… nimic… si cred k am sa le vad, in materie de gusturi, bag de seama k suntem pe aceeasi lungime de unda.
    Si cred k am sa ma uit si la 4 3 2, nu de alta, dar….e recomandarea lu` Botache😀
    Multumesc frumos🙂

     
  9. albastra

    12 Octombrie 2007 at 1:45 PM

    si am si Botache`s List😉

     
  10. Botache

    12 Octombrie 2007 at 3:32 PM

    Daca mai vrei, urla. Is pe acilea.😛 Cu placere. ;;)

     
  11. O.S.

    16 Octombrie 2007 at 2:03 AM

    E vechi, si probabil l-ai vazut, dar in caz ca nu…: Requiem for a Dream.

     
  12. albastra

    16 Octombrie 2007 at 11:37 AM

    O.S nu…. nu l`am vazut, tnx🙂

     

Lasă un răspuns

 
