RSS

Despre toamna iar.

11 Oct

Simt ca ma sufoc in oras, si ca, brusc nu mai e incapator deloc. Acum stau si ma gandesc: cum dracu` sa nu fie incapator un oras? Brusc strada e prea ingusta, blocurile prea gri, Dunarea, pe care o pot zari din balcon, e si ea gri…A! si mai e si o stare de disconfort total… As vrea sa fiu in Delta acum, unde am fost week`end`ul asta. Unde totul era colorat in colori de toamna, unde seara am facut un mare foc, am stat in jurul lui, am baut vin fiert, si am mancat gutui, si gutui umplute cu zahar, si coapte.Iar Dunarea era albastra! Si unde am stat cu persoanele alea numite: prieteni adevarati.
I will miss those times…

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11 Octombrie 2007 în barfa mica, oameni...

 

Lasă un răspuns

 
