RSS

Ce mai cauta omu` pe net….

12 Oct

tecuci inundatii scoala 6 – nu s`au inundat tare…. k abia renovasera scoala 😀
ce faci cand nu-ti mai raspunde la telef – cauti un altu` sa suni…. clar si`o trage cu prietena ta cea mai buna
cum iti dai seama ca ai intalnit sufletu – hai ma leshi? basme nu am pe blog
in cautarea unei perechi – perechi de? pantofi?
suflete pereche    – tu suferi rau bag de seama….
sufletul pereche
sex stapana cu cainele – hai nu fii scarbos!
oamenii prosti – cauti oameni prosti? gasesti la fiecare colt de strada, si nu numai
sex in exces – de care sex? 😀
viata studentului roman – e una naspa iti zic eu…
INSTALARE SCREAMER RADIO – dai next, next, next
sex la scoala – mars la teme!
ne e frica sa spunem ce gandim – nu generaliza, mie nu mi`e frica…

Daca tot cautati kkturile astea…. macar sa gasiti raspuns….

 
2 comentarii

Scris de pe 12 Octombrie 2007 în barfa mica

 

2 răspunsuri la „Ce mai cauta omu` pe net….

  1. andreir

    13 Octombrie 2007 at 2:18 AM

    Dar ce zici de „nudisti”, „sex gratis”, „CUM SA STIU CE GANDESTE”, „Cum sa il fac sa ma ceara de nevasta” ? Ca eu m-am saturat sa le vad in lista de cautari in WordPress Admin..

     
  2. albastra

    13 Octombrie 2007 at 9:42 AM

    haha, si eu am din astea, dar ce am pus aici, e un mic rezumat…
    nu am inteles cum ajung ei pe blogul meu, in urma acestei cautari

     

Lasă un răspuns

 
