RSS

4 luni 3 saptamani si 2 zile, Disturbia, Ratatouille

13 Oct

Sau cum sa iti petreci seara de vineri, in casa, in varful patului, uitandu`te la filme, pentru ca n`ai chef de nimic, nici de iesit, nici de dormit, iar frigul parca ti`a intrat in oase.

4 3 2… e un film romanesc, cred k toata lumea l`a vazut in afara de mine, pana acum. L`am vazut, pentru ca chiar nu pot sa ma pun cu Botache😀 si a castigat increderea mea in materie de gusturi. M`am mirat sa vad ca au disparut scenele cu injuraturi, si faze de tot kktul din cadrul filmelor romanesti, sau ma rog, in asta lipsesc…. Oricum, e mai bun dekt moartea domnului Lazarescu….

Atmosfera e gri, de fapt, atmosfera gri din filmele romanesti = perioada comunista, pentru mine cel putin…
In final, filmul nu e genial, dar e mai bun decat celelalte filme romanesti atat de mult laudate. Sunt de acord cu parerile botachiene de aici.

Disturbia
Mi`a placut! Bunicel, nu genial. Te tine in suspans, pentru ca nu stii ce va urma…. la inceput am crezut k e genul de film ” about teens” si problemele lor din liceu.

Ratatouille
Dragut film, animat, funny chiar. E despre puterea de a`ti indeplini visele. Chiar daca toata lumea te descurajeaza si nici tu nu iti dai mari sanse de izbanda.

 
11 comentarii

Scris de pe 13 Octombrie 2007 în filme, recomandari

 

11 responses to “4 luni 3 saptamani si 2 zile, Disturbia, Ratatouille

  1. mirandolina

    14 Octombrie 2007 at 2:29 PM

    you’ve got mail de la mine pe adresa de gmail😀

     
  2. Botache

    14 Octombrie 2007 at 10:08 PM

    :-> Aceste cuvinte ne bucura. E o onoare, mademoiselle. ;;)

     
  3. albastra

    15 Octombrie 2007 at 3:01 AM

    :> de acum am sa te ascult mai des😀

     
  4. Skandalouz

    15 Octombrie 2007 at 9:01 AM

    Din astea 3 am vazut doar Disturbia dar desi incadrat la genul Horror are 5 min de „groaza”, cele din final😀 In rest e o comedie draguta😀

     
  5. blu

    16 Octombrie 2007 at 10:14 AM

    nici eu nu l-am vazut, asa ca acum chiar sunt singura : )

     
  6. albastra

    16 Octombrie 2007 at 11:36 AM

    pai uita`te la el!😀

     
  7. cieloblu

    17 Octombrie 2007 at 1:49 PM

    pai …urmeaza sa…

     
  8. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 1:56 PM

    nici acum nu am vazut 4 3 2 :”>

     
  9. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 1:57 PM

    sa nu afle botache k acum te pune sa faci rezumat, iti pune si nota😀

     
  10. laurentiu vlad

    27 Februarie 2008 at 7:22 PM

    eu inca nu am vazut filmul 4 luni 3 saptamani si 2 zile

     

Lasă un răspuns

 
