RSS

First love

14 Oct

Se spune ca prima dragoste nu se uita. Ani intregi m`am intrebat daca e vorba de prima dragoste adevarata, sau de primii fluturi simtiti in stomac.
In primii ani ai mei, de viata, in timpul saptamanii stateam la bunici, cateva cartiere departare de mine, iar in week`end stateam cu parintii mei.
Imi aduc aminte, ca, intr`o zi de vara…baiatul de care ziceau toate fetele ca e frumos [aveam 6-7 ani😀 ] a venit la mine si mi`a cerut prietenie. [ expresia asta in sine,  si acum ma baga in ceata, d`apai atunci…] eu am inganat un da timid. Mai imi aduc aminte k toate fetele ziceau k sunt norocoasa. Mie nu mi se parea, da` ma rog… Il cheama Alex, era blond, cu parul cret, si ochii albastri. Era cam cu un an mai mare ca mine.
Activitatile noastre „de cuplu” insemnau sa ne plimbam prin fata blocului de mana, el avea grija de mine si se certa cu ceilalti baietei cand erau in divergente cu mine [ chestie sweet]. Imi aduc aminte, k ma insotea pana in fata blocului cand se facea timpul sa plec acasa, si ma pupa pe obraz.
Chestia cu plimbatul de mana prin fata blocului ma plictisea enorm, pentru ca, asta se intampla in timpul knd eu as fi vrut sa ma joc cu fetele, sau sa joc fotbal cu baietii.
Cand eram impreuna, sau cand se facea timpul sa ies din casa, simteam o gramada de fluturi in stomac, iar cand ne intalneam, parca toti fluturii aia ieseau in stoluri si fugeau. [unde naiba dispareau? – ma intrebam atunci ]. Si imi aduc aminte k toti copiii strigau dupa noi: ” Gagica si gagiul se plimba cu taxiul!”  ma rog, era o chestie de enervat cei 2 porumbei.
„Relatia” [daca o pot numi asa] s`a terminat brusc. Eu am venit la ai mei, si am ramas aici, pentru ca incepea scoala – intram in clasa 1. Iar in prima saptamana de scoala a clasei 1, parintii lui s`au mutat, implicit cu Alex dupa ei. Cand m`am dus in week`end la bunici, copiii mi`au zis, si am fost atat de dezamagita, mi se parea nedrept ca nu ne`am luat la revedere.
Acum 6-7 ani, intr`o zi, plecam de la liceu in viteza [atunci, ca si acum, era al dracului de frig], in statie am vazut ca se uita cineva lung la mine, n`am dat important, m`am urcat in maxi-taxi si am plecat… pentru ca… in aceeasi zi, sa`mi dau seama k Alex era, si se uita lung la mine, probabil nici el nu era sigur k eu eram.
Si asa s`a terminat „my first love”. Cu toate ca n`a fost chiar love, ci a fost ceva super dragut si dulce. Si mereu in prima saptamana de scoala imi amintesc de el.
Ironia sortii e ca, cel mai bun prieten al meu, pe care l`am cunoscut acum 3 ani, e blond, cu ochii albastri, si parul cret. Cand l`am vazut prima data, l`am intrebat daca il cheama Alex, mi`a zis ca nu, il cheama Marius, ca pe celalalt fost prieten al meu, de care n`am sa vorbesc acum, aici. Deci, my best friend, seamana cu un fost prieten, si il cheama k pe alt fost prieten. 2755.jpg

 
8 comentarii

Scris de pe 14 Octombrie 2007 în oameni..., povesti

 

8 responses to “First love

  1. rutza

    14 Octombrie 2007 at 7:34 PM

    Acum o saptamana povesteam cu Alexandra despre primele noastre „iubiri”… Foarte cute si uimitor cate lucruri mi-am amintit🙂 Eram draguti, nu?

     
  2. albastra

    14 Octombrie 2007 at 7:43 PM

    DAAA! super sweet, si e funny dak stai sa te gandesti cu cata seriozitate tratam relatia. Pentru ca eu nu mai jucam fotbal cu alti baieti, din cauza: „daca se supara Alex? ”
    Era foarte grijuliu si bine educat, si se purta super misto cu mine, de aceea,peste ani comportamentul lui era de referinta in comportamentul altor baieti cu mine. Adica, daca cutarescu se purta nush cum, si ar fi vrut sa fim prieteni, ma gandeam: pai, la 7 ani, Alex se purta mult mai frumos. so… ii ziceam pa!😀
    intr`adevar super sweet…

     
  3. mirandolina

    14 Octombrie 2007 at 11:44 PM

    daca ar fi si-acum asa…:D

     
  4. albastra

    15 Octombrie 2007 at 3:05 AM

    bine ar fi….🙂

     
  5. Skandalouz

    15 Octombrie 2007 at 9:11 AM

    ce se mai plang fetele :p of of mai mai

     
  6. albastra

    15 Octombrie 2007 at 2:53 PM

    nu ne plangem, ci de amintim chestii dragute🙂

     
  7. Scorpiuta

    2 Februarie 2008 at 4:11 PM

    Si de ce your best friend nu devine your boyfriend? Evident… Nu poate fi your boyfriend si de aceea e your best friend. Si deodata ce a devenit your best friend stie prea multe pt a-ti deveni your boyfriend. Are vreo logica ce spun eu aici? In mintea mea are :))

     
  8. albastra

    2 Februarie 2008 at 4:14 PM

    da si in mintea mea are, dar multi nu inteleg :))
    asta e si parerea mea, si a lui…

     

Lasă un răspuns

 
