RSS

Week`end home…

16 Oct

Dupa 3 saptamani in care nu am stat nici un week`end in oras, si am fost plecata ba in delta, ba in alte parti, week`end`ul asta am stat in oras, si am mai si muncit. Cum a fost? GROAZIC. Am zis ca ma sufoc, si am sa mor in orice clipa. Vineri seara m`am uitat la cele 3 filme de aici, sambata am fost cu amicii la un suc, intr`un loc pe care inainte il placeam fff mult, dar acum nu vedeam nimic misto in a sta si a bea suc, a tipa ca sa te auda cel de langa tine cand ii zici ceva, si a suporta fum in oki de te ustura ochii. In acelasi timp faceam cumparatie cu delta, de exemplu: liniste, aer curat,cand spuneai ceva, nu era nevoie sa urli sa te auda cel de langa tine. Si oricat fumai, nu te usturau ochii!😀
Iar duminica dimineata m`am trezit cu spatele intepenit, si inca il mai am asa.
Duminica am fost la cineva si am jucat carti, si rummy toata noaptea, [si am baut vin fiert] spre dimineatza cand m`am urcat in taxi, am observat k era un mos [ 65 de ani, pe putin, si nu exagerez! ] si asculta romante: Lasa`mi toamna pomii verzi. Sincer, ma rugam sa nu moara la volan, k sa nu mai zic k i`am zis de 3 ori adresa, in timp ce conducea, si mereu o uita. [ concluzia mea a fost ca trebuie sa dau neaparat de carnet, si sa`mi iau masina mea, pentru ca … m`am lecuit de taximetristi, faza mai veche aici]
In concluzie a fost un week`end naspa, pe care il urasc, partea si mai rea e ca mai urmeaza inca 2 la fel, si urmeaza inca 2 saptamani de munca fara nici un liber, si cu asta care tocmai a trecut = 3 saptamani…😐
Si imi e dor de delta…si peste 2 saptamani abia astept sa ma duc iar.
Ce s`a mai intamplat in acest week`end? Pai un student a fost omorat de niste jigodii [am postat aici ] , iar politia sunt sigura 100% k nu va gasi faptasii, pentru ca suntem in Romania, respectiv Galati. Oare si in alte orase e la fel? Si de ce dracu` alti oameni n`au intervenit, pentru ca, sa fim seriosi, erau in fata unui club or smth, era duminica noaptea, cum naiba sa nu mai fie nimeni pe acolo? doar ei sa fii fost, e imposibil! Mda, adica, in fiecare seara cand ies undeva ar trebui sa`mi iau adio de la toata lumea, pentru ca nu se stie daca mai ajung vie acasa… sau daca mai ajung macar…. Culmea, e ca politia nu gaseste nici un faptas…. Asta ma scarbeste la tara asta…

 
5 comentarii

Scris de pe 16 Octombrie 2007 în barfa mica, oameni...

 

5 responses to “Week`end home…

  1. Skandalouz

    16 Octombrie 2007 at 1:44 PM

    Daca-ti iei carnetul vei putea juca rummy in continuare dar nu vei mai putea bea vinul ala fiert :p

     
  2. albastra

    16 Octombrie 2007 at 2:07 PM

    haha, you`re right…😀

     
  3. mirandolina

    16 Octombrie 2007 at 5:53 PM

    eu tot zic ca asta cu fumul + galgia la maximum si faptul ca nu mai toleram astfel de situatii, este semn ca imbatranim, INSA eu refuz sa cred ca imbatranesc si-atunci ma ascund in spatele faptului ca sunt obosita in seara respectiva😀

     
  4. albastra

    16 Octombrie 2007 at 10:12 PM

    pana acum nu mi s`a mai intamplat, om vedea de acu`😀

     
  5. cieloblu

    17 Octombrie 2007 at 1:41 PM

    of, nu stiu daca ‘merita sacrificiul’, adica sa nu mai bei vin fiert : )

     

Lasă un răspuns

 
