RSS

Luni dimineaţa

22 Oct

Te trezeşti dimineaţă, să te duci la facultate, că deh, vrei sa fii un bun inginer.
Deşi iei maxi taxi, de la capăt si maşina vine goala, pe când te indrepţi spre maxi, da o vacă doamnă peste tine, in aşa hal incât iţi cade telefonul din buzunar. Bun zic, urc in maxi taxi, dupa ce îmi culeg telefonul de pe jos.[ eram numai eu si tanti aia in staţie] şi o întreb unde se grăbea de m-a împins. Răspunsul ei nu îl pot reproduce, din bun simţ. În fine, în maxi nu-i locul de certat, nu sunt persoana care face asa ceva, şi in plus era mult prea dimineaţă pentru aşa ceva.
Urcă si generatia emo. [ chiar le simţeam lipsa!] îmi poate explica şi mie cineva, vă rog, ce naiba au in cap copiii ăştia? Iar cel mai mare mister al meu, mister mai mare decât piramidele din Egipt, este: dacă sunt emo, de ce asculta manele la telefonu` mobil? Şi ce stil e asta, să fie si băieţii si fetele cu parul la fel, şi sa piardă ţ ore in fata oglinzii trântindu-si mai bine părul pe ochi? Părinţii lor nu-i văd?
Si mai grav: numai eu observ chestia asta? Numai pe mine mă scoate din sărite generaţia asta?
Cobor din maxi taxi, la semafor culoarea verde, pentru pietoni, traversez strada, pe la mijlocul ei, o maşina opreste chiar la câţiva milimetri de piciorul meu. Mă uit la semafor: verde toata ziua. Mă uit la nenea şofer care incepe sa ţipe: hai mai repede! Mă uit iar la semafor şi ii zic: e verde!  Şi ce bip [aici urma organul cu care gândeşte el] mă interesează daca eu ma grăbesc?
Ce se întamplă lumea? E lumea supărata că a început o nouă saptamană? Sau lumea e zilnic suparată iar eu abia acum am remarcat?
Unii chiar au uitat de bunele maniere? Sau cer prea mult eu ?

 
16 comentarii

Scris de pe 22 Octombrie 2007 în barfa mica, oameni..., Studentie

 

Etichete:

16 responses to “Luni dimineaţa

  1. Skandalouz

    22 Octombrie 2007 at 4:31 PM

    Asa e zilnic (poate chiar mai rau) de ani buni in Bucuresti.

     
  2. albastra

    22 Octombrie 2007 at 4:46 PM

    stiu. si nu se va schimba, nici aici, nici la bucuresti. [din pacate]

     
  3. lucianv

    22 Octombrie 2007 at 9:26 PM

    „Welcome to the jungleeeeee, we have funny people”

    A discuta despre emo deja nu mai are sens. Abia aştept să văd oameni la 40-50 de ani, având frizură emo. Sau nu cred :))

     
  4. mirandolina

    22 Octombrie 2007 at 10:28 PM

    „îmi poate explica şi mie cineva, vă rog, ce naiba au in cap copiii ăştia?”

    ->nu exista explicatii ci doar un singur cuvant: NIMIC…asta au in cap, un mare NIMIC! i-as baga pe toti in baie si dus rece le-as face, sa le stric frezele si sa le distrug orgoliul incomensurabil!

    lumea, de fapt romanii mi se par tot mai frustrati pe zi ce trece: tipa, injura, se imping, fac scandal din orice…am zile la job cand zic ca as prefera sa lucrez la gradina zoologica, pentru ca oamenii…

     
  5. albastra

    22 Octombrie 2007 at 10:44 PM

    @ lucianv : io sper sa moara pana atunci! ori stilul, ori cel care il adopta
    @ mirandolina: eu i`as tunde zero, sa vad atunci cum isi mai fac ei freza :)))

     
  6. Deadura

    25 Octombrie 2007 at 1:45 PM

    E un articol care explica cumva comportamentul celor din generatia emo pe priviriinverse.ro

     
  7. albastra

    25 Octombrie 2007 at 3:57 PM

    tnx, l`am citit, mi se pare gresit. ei nu vor sa exprime nimic in afara de mofturi, si de faptul ca n`au fost batuti la timp.
    a incercat careva sa stea de vorba cu vreun fuckin` emo din asta? eu am incercat…. si nu numai cu 1…. cu regret spun ca n`au nimic in cap, si sincer, nu ai ce discuta cu ei.
    din ce in ce mai serios dau vina si pe parinti. ei nu`i vad? poate ca ar trebui sa fie primii care isi ridica semne de intrebare….

     
  8. cieloblu

    25 Octombrie 2007 at 8:39 PM

    the world is going crazy, don’t u think?

     
  9. albastra

    25 Octombrie 2007 at 10:06 PM

    yes, indeed!

     
  10. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    3 Noiembrie 2007 at 7:08 PM

    prefer la orice ora animalele in locul oamenilor…

     
  11. albastra

    3 Noiembrie 2007 at 11:14 PM

    esti zoofil! nu pot sa cred =))

     
  12. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    4 Noiembrie 2007 at 12:26 AM

    ha hazlie mica ce esti :)) doar la carnal iti sta caputzu ? animalele nu sunt sex toys😐

     
  13. albastra

    4 Noiembrie 2007 at 12:27 AM

    =)) si ma rog, d c ai pus fatza asta : ”😐 ” ai fi vrut sa fie nu? =))

     
  14. promite-micanuaisa-mighicestinumele

    4 Noiembrie 2007 at 12:33 AM

    nu , am pus-o pentru ca gandesti tu asa rau😦 [glumesc :p]

     
  15. albastra

    4 Noiembrie 2007 at 12:47 AM

    :))))) bine, bine, trecem peste asta, acum cand vom fi o echipa😀

     
  16. albastra

    10 Noiembrie 2007 at 5:41 AM

    nu, nu doar la carnal imi sta caputu`😀

     

Lasă un răspuns

 
