RSS

Ironia sortii

08 Noi

Unii se chinuie sa moara, iar batranii se chinuie sa traiasca.

 
21 comentarii

Scris de pe 8 Noiembrie 2007 în existentiale, oameni...

 

Etichete: ,

21 responses to “Ironia sortii

  1. balauru

    8 Noiembrie 2007 at 1:46 PM

    numai sinucigasii care dau gres se chinuie sa moara. cine, in afara de ei?

     
  2. albastra

    8 Noiembrie 2007 at 1:49 PM

    cei care au cancer, si alte boli de genul asta, care implica dureri foarte mari, morfina, si stat in pat.
    iar la 23 de ani sa te kinui in halul asta….

     
  3. balauru

    8 Noiembrie 2007 at 2:37 PM

    D-ne fereste, cineva cunoscut? Sa nu-mi spui……

     
  4. albastra

    8 Noiembrie 2007 at 2:39 PM

    o prietena din copilarie si vecina de`a mea….
    si nu e prima persoana apropiata mie care moare de cancer anu` asta….

     
  5. balauru

    8 Noiembrie 2007 at 3:59 PM

    iti dai seama, se spune, important e sa fim sanatosi. cit e de adevarat. fara sanatate nimic nu valoreaza.

     
  6. albastra

    8 Noiembrie 2007 at 4:48 PM

    exact! pacat ca multi nu isi dau seama de asta, sau isi dau seama, dar din pacate, prea tarziu…

     
  7. cieloblu

    8 Noiembrie 2007 at 7:23 PM

    ce trist😦

     
  8. InnOcente*

    8 Noiembrie 2007 at 9:30 PM

    Ah… bunica mea, pensionară şi momentan în spital operată de cancer, nu vrea să mai trăiască. Nici nu ştiu ce să fac sau ce să zic să-i schimb opinia… Şi chiar dacă are o vârstă, eu încă o mai vreau lângă mine – să mă ia în braţe, să mă pupe şi să-mi dea sfaturi.

     
  9. albastra

    9 Noiembrie 2007 at 1:15 AM

    @ Inn0cente* : bunica mea a murit anu` asta de cancer…. nush… sincer… nu cred k as vrea nici eu sa traiesc in asemenea conditii. sa mi se faca morfina la 3 ore, si totusi sa am dureri groaznice….e cumplit…😐 …

     
  10. albastra

    9 Noiembrie 2007 at 1:20 AM

    si btw, asa gandeam si eu… dar daca stai sa te gandesti… pentru ei e un chin sa traiasca asa…
    imi aduc aminte, ca bunica mea nu se mai putea da jos din pat, si spunea: as vrea sa am puterea sa ma dau jos din pat, sa ajung la balcon si sa ma arunc sa mor!
    si sa vezi un om care ti`a marcat copilaria, plangand si spunand asta iti dai seama ca…poate e mai bine sa se termine tot [din pacate] … sa fie linistit

     
  11. Tara

    9 Noiembrie 2007 at 1:22 AM

    i’ve been there cu bunicul meu acum cativa ani…stiu prin ce-ai trecut😦 iar azi am aflat ca sora unui prieten foarte bun are epilepsie. a further look into it si mi-am dat seama ca e mai mult decat o boala care genereaza convulsii si crize, e completely life changing si e trist…si ea are 24 ani… sad day today.

     
  12. albastra

    9 Noiembrie 2007 at 1:25 AM

    sad day si pentru mine… si gandeste`te ca nu suntem noi cele puse in situatia asta.
    nu vreau sa ma gandesc cum mi`ar fi daca as afla k am epilepsie, cancer, sida, sau doamne fereste ce alta boala de` genu`.

     
  13. Tara

    9 Noiembrie 2007 at 1:33 AM

    oricum, fantasya e o pisicuta bleaga🙂

     
  14. albastra

    9 Noiembrie 2007 at 1:34 AM

    ca sa il citez pe GK o veverita😀 si are dreptate :)))

     
  15. Tara

    9 Noiembrie 2007 at 2:00 AM

    cine e GK? ti-am zis ca am vazut-o prin oras? pare foarte friendly asa, dar cred k sufera de nevoie de afirmare prin orice mijloace. surely this links to some unhappy childhood theory :))

     
  16. albastra

    9 Noiembrie 2007 at 2:03 AM

    GK = Gogu Kaizer si il gasesti in blogroll`ul meu, ti`l recomand sa`l citesti😀
    pe cine ai vazut in oras? pe veverita despre care vorbim noi aici? sau…?

     
  17. albastra

    9 Noiembrie 2007 at 2:04 AM

    tin sa mentionez ca nu gogu kaizer a facut`o pe ea veverita, ci a definit veveritismul iar eu consider ca ea face parte din categoria asta😀

     
  18. Tara

    9 Noiembrie 2007 at 2:13 AM

    a,ok,nu ma gandisem la prescurtarea asta, sunt on low brain cell activity la ora asta🙂
    si normal ca nu GK a facut-o veverita, ci ma-sa, ca ce naste din veverita…cracks nuts🙂 vaaai ce haioasa sunt, m-am uschit la culcare, te pup!

     
  19. Ciuma

    9 Noiembrie 2007 at 4:57 PM

    pare rau la tu

     
  20. InnOcente*

    10 Noiembrie 2007 at 9:30 AM

    Gata cu Fantasya că deja e o moară stricată băgată în seamă (repetă aceleaşi lucru încontinuu)

    Cât despre cancer, eu cred în minuni şi… poate că nu o să mai evolueze şi o să fie bine, dar asta depinde doar de ea. Şi eu am avut nenorocul de a fi operată, în ultimul moment, dar am privit totul ca un hop şi m-am încurajat şi am zis că nu se termină aici şi că mai am multe de văzut şi făcut. Cred că psihicul te ajută enorm…

     
  21. albastra

    10 Noiembrie 2007 at 11:22 AM

    felicitari ca ai avut puterea sa treci peste. toata stima si tot respectul.
    eu nu cred k as avea puterea sa trec de o chestie din asta fara sa ma cramponez urat de tot😐

     

Lasă un răspuns

 
