RSS

Jurnalul unei amante

12 Noi

In fiecare zi, de cel putin 3-4 ori, cineva tot cauta pe blogul meu: jurnalul unei amante, asa ca am hotarat sa il intocmesc, sa nu mai caute lumea fara rost.
„Draga jurnalule,

Sunt foarte fericita pentru ca astazi a venit iubitul meu si doar al meu la mine. Ce daca e insurat? Mi-a promis ca va divorta pentru mine. Stiu ca o va face, simt asta in felul in care mi-o trage pe la spate. Ce daca are 2 copii? Ii va lasa pe drumuri pentru mine, sa locuim doar noi 2 acolo in apartamenul lui si sa ne iubim. Mereu imi spune ca va divorta pentru mine. Ce rost ar avea sa minta?
A venit la mine la 15:45, la 15:50 stateam capra. Se vede ca ma iubeste altfel nu venea mai intai la mine, de la munca. La 16:05 am terminat de facut dragoste. Nu e sex pentru ca ne iubim, mi`a zis`o cand stateam capra, Ce rost ar avea sa minta? A plecat dupa ce am facut dragoste, zicea sa se grabeste. Sigur la avocat se duce sa divortam, pentru ca pe mine ma iubeste, nu pe nevasta`sa cu care are 2 copii.
Toti cunoscutii imi spun ca sunt o tarfa, pentru ca sunt cu el, care e cu 20 de ani mai mare ca mine, si are si copii. Dar eu nu sunt o tarfa, pentru ca nu fac sex pe bani, ci dragoste, evident care nu`i pe bani. Niciodata nu imi ia cadouri, dar eu nu ma supar, imi spune ca strange bani pentru avocat. Ce rost ar avea sa minta?
Dimineata, m`a sunat nevasta`sa: sa`i las sotul in pace, si am incercat sa o fac sa inteleaga ca asta e, nu o mai iubeste pe ea, ci pe mine. Si sa se bucure ca si`a gasit fericirea si sufletul pereche, pentru ca eu asa cred despre relatia noastra. M`a injurat, a zis ca daca ma prinde, ma arunca pe fundul Dunarii, e invidioasa si posesiva. Nu inteleg de ce!
Cam atat pentru azi, draga jurnalule, pentru ca am treaba pe net, imi caut rochie de mireasa. Stiu ca ma va cere de nevasta, mereu imi spune asta. Ce rost ar avea sa minta?”

Later edit: La Tara si Skandalouz gasiti jurnalul sotiei si al sotului😀.
Enjoy!

 
25 comentarii

Scris de pe 12 Noiembrie 2007 în povesti

 

Etichete:

25 responses to “Jurnalul unei amante

  1. blu

    12 Noiembrie 2007 at 2:19 PM

    haha, ti-a iesit super🙂

     
  2. albastra

    12 Noiembrie 2007 at 2:22 PM

    tnx, va avea o continuare sigur…😀

     
  3. Tara

    12 Noiembrie 2007 at 7:20 PM

    =)) Genial, genial!!!

     
  4. albastra

    12 Noiembrie 2007 at 10:52 PM

    @ tara: exact asta am spus cand le`am citit pe ale voastre! =))

     
  5. fanitza

    12 Noiembrie 2007 at 11:19 PM

    foarte fain, am râs pe cinste.

    felicitări pentru folosirea laitmotivului:”Ce rost ar avea sa minta?”.

    totuşi am să îţi fac şi o mică critică, dacă nu te superi:

    adaugă un mă în laitmotiv, între să şi mintă. mie îmi pare că ar suna mai bine aşa.

     
  6. albastra

    12 Noiembrie 2007 at 11:26 PM

    multumesc de compliment, precum si de corectare. ai dreptate, dar asta…. de episodul urmator😀

     
  7. Botache

    14 Noiembrie 2007 at 4:33 PM

    Nah hai ca asta o fo` super tare. =))

    Doua dileme doar: De ce fac sex numai pe la spate si de ce tine numai 15 minute actul sexual?

     
  8. albastra

    14 Noiembrie 2007 at 4:39 PM

    @ botache: tnx
    iar raspunsul la astea 2 intrebari ti`l dau privat

     
  9. lilith

    14 Noiembrie 2007 at 5:33 PM

    loool!!! super tare, albastra!! rad de nebuna prin birou si colega nu ma baga in seama!
    esti o amanta pe cinste!

     
  10. Tara

    14 Noiembrie 2007 at 10:55 PM

    coelho ar zice ca dureaza 11 minute, acum na, fiecare cu ce experiente a avut :))

     
  11. Alex

    15 Noiembrie 2007 at 1:21 AM

    super tare ce sa zic, e multe femei cu viziune ingusta pedepsite de natura, societate si ce mai vreti voi si v-ati gasit sa faceti mishto de ele? pai frumos din partea voastra? are si ele visele lor, ce ele n-are dreptul sa spere la „the one”, la brotacul lor propriu si personal? mey, mey, rele e femeile astea…😉

     
  12. Ciuma

    21 Noiembrie 2007 at 10:24 PM

    prea tare :))

     
  13. darkstar

    12 Martie 2008 at 9:49 PM

    am deja o amanta si mai caut una. nu-s insurat dar am una bucata femeie cu care stau de ceva vreme, da nu imi ajunge; dar nici cu amanta nu pot sa raman, pentru ca e maritata; si cu 10 ani mai mare decat mine si cu copil acasa.

     
  14. burn

    25 Aprilie 2008 at 5:52 PM

    :))))))) asta nu pare a fi descrierea unei amante, mai degraba a unei disperate

     
  15. albastra

    29 Aprilie 2008 at 1:28 PM

    burn, chiar n`ai inteles ideea principala, da` ma rog…😉

     
  16. little miss blue sunshine

    2 Iunie 2008 at 11:12 AM

    super tare =))

     
  17. sky

    21 August 2008 at 10:51 PM

    lasa ca pe mine a spus ca dupa ce isi ia un milion dy euro de la banca isi lasa nevasta,cateii ca copi nu are si ne mutat in bahamas la soare . da doamne sa nui dea credit de la domo doar cu buletinul ca eu plec in grecia cu logodnica mea va pup .
    PS : SPUN barbatii ca in romania calci pe piz.d…….a ca pe DUDE.

     
  18. albastra

    22 August 2008 at 1:08 PM

    hahaha =)))

     
  19. blonda

    30 Octombrie 2008 at 11:50 PM

    foarte tare……..sper ca vei continua cu acest jurnal……intradevar e foarte reusita scurta povestioara!!!!bravo!!!!

     
  20. albastra

    31 Octombrie 2008 at 2:51 PM

    @ blonda
    da si eu sper, de vreun an :)))

     
  21. DD

    20 Septembrie 2009 at 9:14 PM

    Bestial ! continua !🙂

     
  22. albastra

    21 Septembrie 2009 at 12:06 AM

    tnx!

     

Lasă un răspuns

 
