RSS

Leapsa

16 Noi

E de la Adelix, si e cam asa:
1.Oamenii de care îmi pasă cel mai mult: mama, prietenii mei, persoanele de la care am avut ceva de invatat.
2.Sunt mândră de mine pentru că: pot sa ma descurc singura, pentru ca in ciuda tuturor problemelor am reusit sa ma tin de scoala si sa ajung acolo unde mi`am dorit [cel putin pana in momentul de fata].
3.Oamenii pe care îi admir: mama mea: pentru calmitate, meserie, felul de a fi si de a rezolva problemele, doza de „nebunie” care si`a pastrat`o, puterea de a`si pastra zambetul pe buze mereu. Persoanele care exceleaza in domeniul lor. Cei care au un anumit talent [ sa cante, sa deseneze] – asta din cauza ca eu n`am nici un talent din asta.
4.Îmi place mult să: fiu impreuna cu persoanele la care tin [ de care sunt dependenta, de altfel], sa ma plimb pe malul dunarii, citesc o carte buna sau sa vad un film bun, lista poate continua.
5.Îmi doresc să: termin facultatea, sa devin un bun inginer, cu toate ca… poate n`am sa profesez niciodata…, sa ii vad fericiti si sanatosi pe cei din jurul meu
6.Unele dintre cele mai bune lucruri făcute de mine: la un moment dat… acum cativa ani… am avut puterea sa iau o decizie, am luat decizia buna, cu toate ca mi`am calcat pe suflet si inima. imi pare bine k am ales, ce am ales.
7.Mi-ar plăcea să devin: un bun inginer care sa profeseze in meseria lui [ repet, nu cred k se va intampla asta vreodata]
8.Îmi propun să: petrec cat mai mult timp cu persoanele dragi, sa le arat ce simt acum, pentru ca.. mai incolo va fi prea tarziu,sa ma tin mai mult de facultate, sa nu mai pun totul la suflet.
9.Prefer să: fiu cu prietenii decat sa ma duc intr`un club, sa plec in week`end in alte orase, in locuri unde n`am fost niciodata sau am fost si ma intorc cu drag decat sa stau in oras.
10.Ştiu că pot să: nush ce pot sa fac si ce nu, pentru ca sunt mult prea trista si dezamagita de viata.

Si se duce mai departe spre: cieloblu, mirandolina  si cine mai vrea.

 
4 comentarii

Scris de pe 16 Noiembrie 2007 în barfa mica

 

Etichete:

4 responses to “Leapsa

  1. balaur

    16 Noiembrie 2007 at 5:44 PM

    dezamagita de viata?? Come, Free Hugs for you! Capul sus si zambetul pe buze, afara e soare!! DA??🙂

     
  2. albastra

    16 Noiembrie 2007 at 5:49 PM

    @balaur: tnx! >:D<

     
  3. adelix

    16 Noiembrie 2007 at 7:06 PM

    Nu trebuie sa fii asa,trista si dezamagita.Toti avem momente mai bune sau mai proaste.Pune o piesa vesela si fii doar tu cu tine,o sa vezi ca va rasari soarele si pentru tine! :>

     
  4. blu

    17 Noiembrie 2007 at 4:03 PM

    si mie mi se intampla sa fiu dezamagita si trista, chiar nu pot sa functionez mereu dupa principiul: ‘hai, lasa, da-o naibii’, pt ca tot pe mine ma afecteaza

     

Lasă un răspuns

 
