RSS

Cine e de vină?

20 Noi

Azi la facultate era un frig cumplit, stateam cu geaca pe mine si tremuram. La un moment dat eu si colegii mei am intrebat proful daca nu gasim undeva o sala mai calduroasa, iar raspunsul a fost: dragilor, facultatea nu e obligatorie, nu va convine, n`aveti decat sa plecati, pe barba voastra, ofc.
Cu alte cuvinte: ori stai si ingheti aici k boul/vaca [si pe urma faci pneumonie si mori*] si te mai iau si io la misto, ori pleci, dar in sesiune sa nu te intrebi de ce ai restanta.

In alta ordine de idei: m`am saturat de spamul din cutia postala din scara😀 foi, foitze, reclame, reclamioare, anunturi si anuntele, mai du`va dracu` ma! Daca vreau ceva stiu de unde sa iau sau unde sa va gasesc!

Explicatie:
* – aici am exagerat, stiu.

 
7 comentarii

Scris de pe 20 Noiembrie 2007 în barfa mica, Studentie

 

Etichete:

7 responses to “Cine e de vină?

  1. mirandolina

    20 Noiembrie 2007 at 1:30 PM

    eu aveam un prof care zicea: facultate vine de la facultativ, iar student de la studiu individual!

    oricum nu te trecea daca nu te vedea pe la cursuri, dar ii placea lui sa ne tot zica asta cu facultativu’

     
  2. adelix

    20 Noiembrie 2007 at 3:38 PM

    Oribil,oamenii la noi in tara sunt tratati mai rau ca animalele.Imi aduc aminte cand eram in Generala ca la fel tremuram si directorul se afla la bar de la ora 8.Urasc scarbele astea de oameni care nu fac nimic. Ar trebui sa faceti o plangere la conducerea facultatii,nu aveti de ce sa tremurati de frig.Dupa ce ca unii profi abereaza sunteti nevoiti sa-i ascultati si in ger.

    Faza cu reclamele ma exaspereaza si pe mine.De obicei le las acolo pana cand se umple cutia si le ia femeia de serviciu.:-j

     
  3. albastra

    20 Noiembrie 2007 at 3:52 PM

    @ adelix: unii profi intrec orice limita a nesimtirii: io aveam unu` kre din boi, vaci si curve nu ne scotea si knd am chemat decanul ne vorbea numai cu: domnul inginer si doamna inginer… 😀 si ne`a mancat ficatii 2 ani de zile..

     
  4. cieloblu

    20 Noiembrie 2007 at 10:30 PM

    tare faza cu spamul! eu nu le mai dau drumul in bloc astora cu reclamele cand suna la interfon, le zic ca n am nevoie de spam.

     
  5. albastra

    20 Noiembrie 2007 at 10:45 PM

    nici eu nu le dau drumul, si totusi intra… n`am elucidat misterul inca😀

     
  6. albastra

    20 Noiembrie 2007 at 10:46 PM

    misterul = cine le da drumul

     
  7. Ciuma

    21 Noiembrie 2007 at 10:42 PM

    ma mir ca profesorilor nu le e frig in cazul de fata🙂

     

Lasă un răspuns

 
