RSS

Things de la ultimul post incoa

12 Dec

Stiu ca fanii mi`au simtit lipsa…. dar… pentru ca nu se intampla nimic bun, am hotarat sa stau si eu cuminte si sa astept acel ceva… ei… inca mai astept… ma simt prea obosita. Anul asta imi sta pe umeri… a fost mult prea greu si mi`a mancat toate resursele…. astept sa treaca si ca intr`un film prost… tot o lungeste… 2 saptamani au mai ramas… mi se pare un veac… Ma resemnasem de mult k n`o sa se intample nimic bun in el….da` acu` nici sa treaca nu vrea?
Chiar daca n`am mai postat.. din umbra tot v`am citit meh…. pe toti…. cei din blogroll, evident😀 .
In alta ordine de idei: stiu k peste tot a nins, numai in Gl nu…nu k ar fi de vina si poluarea…. so… toate cele colinde auzite la tot pasul mi se par d`ampulea fix, pentru ca e ca si cum as auzi colinde in miez de toamna.

 
9 comentarii

Scris de pe 12 Decembrie 2007 în barfa mica

 

Etichete:

9 responses to “Things de la ultimul post incoa

  1. Botache

    12 Decembrie 2007 at 10:24 AM

    La Cluj a fost o ninsoare, dar acuma anotimpul asta aduce mai mult a toamna, uneori chiar primavara ca mai iese soarele.

    Imediat e gata. Si eu tot asta astept. Imediat. Hai sa fim barbate!! >:D<

     
  2. albastra

    12 Decembrie 2007 at 3:17 PM

    >:D< ete de aia te iubesc…😀
    lasa k am vorbit cu cineva sa`mi aduca din austria un borcan cu zapada… iti trimit si tie….😀

     
  3. Botache

    12 Decembrie 2007 at 4:59 PM

    Eu sunt Zapada. Hihi. Apreciem gestul.

    Las ca ma duc eu la Brasov in Poiana si fac rost mai repede si iti dau. Adresa, ceva?:P

     
  4. lilith

    12 Decembrie 2007 at 5:17 PM

    astazi cica se anuntase zapada la galati. nimic nimic??😦

     
  5. adelix

    12 Decembrie 2007 at 7:48 PM

    Nici la Bucuresti nu a nins :((

     
  6. Cineva

    12 Decembrie 2007 at 8:19 PM

    să nu o crezi pe adelix, în capitală sunt troiene de juma’ de metru

     
  7. cieloblu

    12 Decembrie 2007 at 11:09 PM

    nu e maaa zapada la bucuresti, nici un pic, pic, pic :d

     
  8. albastra

    12 Decembrie 2007 at 11:21 PM

    @ botache: adresa ti`o dau pe mess, mentionez k la aceeasi adresa primesc si cadourile de craciun😀
    @ lilith: a fost o chestie obosita… de vreo 10 minute…. da` nu se putea numi zapada… era asa… o chestie kre se topea cu un metru inainte sa atinga pamantu`😦
    @ cineva: imi dau seama =)) o bulgareala ceva? :>

     
  9. Tara

    13 Decembrie 2007 at 6:29 PM

    Cineva e amuzant🙂 Nici nu stiu cu ce sa ma mai infofolesc ca sa nu ma inghete zapada asta inexistenta

     

Lasă un răspuns

 
