RSS

WTF ? De craciun fii mai bun!

13 Dec

Adica cum e treaba asta cu de Craciun fii mai bun? Un an intreg ne porcaim, ne injuram, intoarcem capetele cand ne vedem pe strada si de Craciun ne purtam ca si cum nu s`ar fi intamplat nimic?
Chestia asta imi aduce aminte de o verisoara de`a mea, cu care am crescut de altfel: de pe la 14 -15 ani… a inceput sa se poarte tamp, si anume: in ianuarie se supara pe mine, nush din ce motiv… nu vorbea cu mine pana in decembrie, cand, brusc, se impaca cu mine, se ducea se spovedea, etc. In ianuarie anul urmator, iar se supara pe mine… si ducea supararea pana in decembrie… ok, si toate astea ce rost aveau?
Adica, eu nu inteleg o treaba, poate si din cauza ca eu nu gandesc asa… si nu ma comport asa…. eu nu ma supar decat foarte greu, iar atunci imi trece foarte repede. Nu inteleg persoanele care se supara… tuna si fulgera…. nu`ti vorbesc un an intreg, ca pe urma… in decembrie sa se schimbe radical… pentru cateva saptamani, care e rostul? Crede cineva ca va mai fii aceeasi prietenie? Pentru mine nu va mai fi.
Asadar si prin urmare… ideea acestui post… idee care m`a si scos din sarite…. de vreo saptamana…. am reinviat pentru multe persoane… [ si nu cred ca e cazul sa zic: din fericire] persoane care aveau datorii la mine, si au disparut in ceata… persoane care s`au suparat ca nush ce li s`a parut… au inceput sa ma sune… sa imi vorbeasca pe messenger ca si cum nu s`ar fi intamplat nimic…..
Ok, poate pentru ele nu s`a intamplat nimic… da` pt mine s`a intamplat… so….. haideti s`o lasam naibii de treaba… si sa nu ne mai mintim unii pe altii…. o impacare din asta nu face pe nimeni mai bun…

 
8 comentarii

Scris de pe 13 Decembrie 2007 în barfa mica, oameni..., povesti

 

Etichete: , ,

8 responses to “WTF ? De craciun fii mai bun!

  1. Tara

    13 Decembrie 2007 at 6:27 PM

    ce revoltata esti :)) te inteleg, pe undeva, dar impacarile astea sunt necesare uneori, desi se intampla sa fie date de o ipocrizie de moment…

     
  2. Cineva

    13 Decembrie 2007 at 9:37 PM

    de crăciun omorâm porcii, din păcate nu pe ăia care merită

     
  3. albastra

    13 Decembrie 2007 at 11:09 PM

    @ tara: pai da, k m`am saturat de chestia asta.. de suprafata…
    si da… cineva e fff funny :)))
    @ cineva, yes, you`re right!

     
  4. adelix

    13 Decembrie 2007 at 11:58 PM

    Am patit si eu ceva de genul. Si persoana respectiva chiar mi-a zis, uite m-am spovedit si vreau sa ne impacam. Ma lasi? =))

    Daca te spovedesti si nu vrei sa ai nimic pe suflet mi se pare ok, te salut ca nu sunt chiar atat de ranchiunoasa, dar lasa-ma cu ipocrizia unei noi prietenii! 8-|

     
  5. cieloblu

    14 Decembrie 2007 at 12:20 AM

    si oricum daca incepe sa vorbeasca cu tine dupa un timp nu inseamna ca nu mai are ceva impotriva ta. eu, una, nu mai am incredere…

     
  6. albastra

    14 Decembrie 2007 at 3:08 AM

    @ adelix & cieloblu: EXACT!!!!

     
  7. santos

    24 Decembrie 2009 at 12:31 AM

    Interesanta teorie!
    Pacat ca nu poate fi pusa in practica.
    Un craciun fericit,iti doresc,chiar daca…..da’lasa;Craciun fericit!!!

     
  8. albastra

    25 Decembrie 2009 at 1:51 AM

    chiar daca ce?
    craciun fericit si tie, si tot ce iti doresti!🙂

     

Lasă un răspuns

 
