RSS

Let it snow, let it snow, let it snow!

15 Dec

Aseara a nins! A nins frumos…. sau ma rog, nu f frumos, dar cum n`a mai nins de mult ani!
Asa ca am iesit afara cu mic cu mare… intre timp zapada era destula pe jos… ne`am batut cu zapada, am alergat prin zapada…ne`am bulgarit… exact ca niste copii mici😀 si afara era asa caldutz si bine….
Imi era asa de dor de vreme din asta, de zapada….pe la 3 am ajuns acasa…. si am mai stat vreo 15 minute in fata blocului contempland natura….. pentru ca stiam ca azi nu va mai fii asa frumos… si am avut dreptate.
Si mie, care mi se parea k nici nu e iarna…. asa am intrat in atmosfera de craciun…. o data cu zapada….😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 15 Decembrie 2007 în barfa mica

 

Etichete: ,

Lasă un răspuns

 
