RSS

Vecinii mei

17 Mar

Dada, de mult trebuia sa scriu despre asta.
OK… stam la bloc, trebuie sa ne purtam ca atare… si trebuie sa ne gandim din cand in cand, ca deranjam si vecinii nostri prin actiunile noastre.
Dar ce sa mai zici, cand vecinul de la 4 sa gaseste sa`si bata copiii si nevasta ori la 6 dimineatza, ori la 12 noaptea…. ok, la 12 noaptea clar nu dorm, da` cu ce ti`am gresit nene sa ma trezesti la 6, cand iti bati tot familionu`, da` de fapt, ei cu ce ti`au gresit? [ ca sa nu mai zic ca sunt 3 etaje diferenta intre noi, si eu tot il aud, saracii aia kre stau exact sub el] Intr`o dimineatza la 6 se auzeau asa niste zgomote de am zis ca isi da nevasta cu capu` de calorifer, si nu stiam daca sa sun la 112 sau nu…. ma rog n`am sunat…dar la cateva zile am putut sa admir cu ochiul liber ditamai vanataile pe fata vecinei mele… [ femeie care mie mi se pare la locul ei de fapt, si nu vad de ce ar merita batuta in halu` asta…. nu`ti convine ia`ti alta frate, si lasa`ne in pace]
Dar in afara de comportamentul animalic din familie, se pare ca vecinul meu mai are si alta problema.
Acum 2 ani parca, veneam de la o prietena, de la vreo 11 noaptea…. knd aproape sa ajung in fata blocului vad pe vecinul meu… [ acelasi] cum arunca pe geam [ de la etajul 4 !!!!!] un ditamai bradu`, exact pe scarile de la intrarea in bloc [?!?!?!!?] bine ma nene, si daca imi cadea mie in cap?
In alta zi, veneam nush de pe unde, si in fata blocului, cand sa intru in scara, vad ca de la geamul aceluiasi vecin, zboara o oala cu sarmale, iar el nervos iese la geam tipand si spune: NU MANCATI CA SUNT DE POST!!!! Duhhh de parca se ingramadea cineva sa manance sarmalele tocmai aruncate de tine pe geam, cu tot cu ditamai oala. Ba nene, daca loveai pe cineva?  Daca in momentul ala, venea copilul tau de la scoala, si ii dadeai cu oala aia in cap, HUH?
Ca sa nu mai zic de vecinul de la 2 [ tot deasupra mea] care a facut intr`o zi o criza de nervi, si a aruncat pe geam toata aparatura electrica din casa. Da radio, combina, televizor. Ba, ti`ai calmat nervii knd le`ai carat de unde erau pana la geam, sau ti`ai calmat nervii knd a trebuit sa iei altele?
Ok, am eu o problema sau ei au?

 
4 comentarii

Scris de pe 17 Martie 2008 în barfa mica, oameni...

 

Etichete: ,

4 responses to “Vecinii mei

  1. fanitza

    18 Martie 2008 at 11:26 PM

    se pare că stai la 1!😆

     
  2. albastra

    19 Martie 2008 at 12:36 PM

    :)))) imi place ca esti perspicace

     
  3. Flavia

    20 Martie 2008 at 1:01 AM

    =)))))))))))) sigur stai la bloc?

     
  4. albastra

    20 Martie 2008 at 8:21 AM

    stiu k pare incredibil.. dar…. DA :-s

     

Lasă un răspuns

 
