RSS

Ca un dar de bine ai venit?!?!?!?!

06 Mai

Am de vreo saptamana un vecin nou. S`a mutat intr`un apartament de la parter, care vreo luna a fost nelocuit. Tipu`…. toata ziua in casa, iesea doar cand pleca la munca.  Vecinii de vis-a-vis de el, si`au luat mobila noua, si trebuiau s`o scoata urgent pe cea veche, ce s`au gandit ei: hai s`o punem in usa astuia ca si asa nu sta nimeni….
Pe la 11 noaptea a vrut vecinu` cel nou sa pelce la munca, iesi pe unde nu poti cand in usa ta sunt postate: un pat, un sifonier mare cat o zi de post, si o bibilioteca la fel de mare… atunci, omul, vazandu`se sechestrat in casa, a iesit pe geam [ repet, statea la parter], a intrat in scara, si a inceput sa faca ancheta: a cui sunt, si de ce`s la mine`n usa?
La care proprietaru` de drept: lasa nene, ca ai avut pe unde sa iesi, nu`i problema, ce te faceai daca stateai la 10?
Is curioasa maine pe unde o sa intre in casa nenea asta….

 
4 comentarii

Scris de pe 6 Mai 2008 în barfa mica

 

Etichete:

4 responses to “Ca un dar de bine ai venit?!?!?!?!

  1. Skandalouz

    6 Mai 2008 at 11:39 AM

    foarte tare :))) eu zic sa-i mute mobila in strada.

     
  2. albastra

    6 Mai 2008 at 8:36 PM

    la naiba, dimineatza am fost la munca, si am pierdut spectacolu`
    o fi intrat tot pe geam nenea ala?😀

     
  3. cieloblu

    8 Mai 2008 at 11:50 PM

    eu zic sa-l intrebi ce-a mai facut palpitant in ultima vreme, poate se apuca si da detalii :)))

     
  4. albastra

    9 Mai 2008 at 11:44 AM

    cam scump la vedere, vecinu` asta, cred k a inceput sa`i palca sa iasa pe geam :)))

     

Lasă un răspuns

 
