RSS

Ce tastatura mea?

11 Mai

Am reusit printr`un acces de blonda sa dau cu mana peste un pahar cu bere, iar toata bere a intrat fix in tastatura, nimic pe langa…. bun, toate bune si frumoase, am stat o zi fara tastatura ca deh, imi era cam lene sa ies din casa…. timp in care am folosit imviromentul doodle cand vroiam sa scriu ceva, iar toata lumea ma intreba ce am baut, si nimeni nu ma credea.
Skandalouz acum ma crezi? :))
In alta ordine de idei aveam o gramada de idei de posturi, cum mi`am luat tastatura, cum am uitat tot, wtf?😀

 
Scrie un comentariu

Scris de pe 11 Mai 2008 în barfa mica

 

Etichete:

Lasă un răspuns

 
